جاباما
۱۰۰۸۳۸۴
۱۱ نظر
۵۰۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۳
پ

درخواست چهره نزدیک به قالیباف از شورای نگهبان

مرتضی طلایی گفت: با چیزهایی که از محمود احمدی نژاد در روزگار کنونی می‌بینم، بعید می‌دانم شانسی برای تایید صلاحیت داشته باشد.

خبرآنلاین: مرتضی طلایی گفت: با چیزهایی که از محمود احمدی نژاد در روزگار کنونی می‌بینم، بعید می‌دانم شانسی برای تایید صلاحیت داشته باشد.

مرتضی طلایی عضو شورای شهر چهارم تهران درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: همه ما سیاسیون باید تلاش کنیم که اسیر قدرت نشویم، زیرا قدرت همانند اسب سرکشی است که امکان دارد ما را به زمین بزند. بنده نیز مانند شما اصحاب رسانه متوجه تحرک آقای احمدی نژاد برای حضور در عرصه انتخابات شده‌ام، البته هر فردی حق دارد بنا به مصلحت خود به عرصه‌های مختلف ورود کند و منعی نیز برای این کار وجود ندارد.

او ادامه داد: بنده به عنوان یک فعال در عرصه سیاست از شورای نگهبان انتظار دارم با رصد کارنامه افرادی که مدعی حضور در انتخابات هستند، افرادی را تایید کند که بتوانند پاسدار تمامی ارزش‌ها و داشته‌های انقلاب اسلامی باشند. باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که پس از به قدرت رسیدن دچار توهم نشوند و تحت تاثیر اطرافیان خود به ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب پشت نکنند.

این چهره نزدیک به قالیباف گفت: کشور ما بر اصل ولایت فقیه استوار شده و کسانی که حتی ذره‌ای از تعصب ایشان به اصل ولایت کم شده، حق حضور در هیچ انتخاباتی را ندارند. این سخن من نیز برآمده از یک تعصب و دیدگاه شخصی نیست، زیرا هیچ حاکمیتی در جهان اجازه نمی‌دهد فردی که با اصول نظام زاویه دارد، به قدرت برسد. بنده به صورت مصداقی کاری با ایشان ندارم، بلکه می‌گویم هر فردی که تلاش می‌کند مردم و ولی فقیه را در دو جهت متفاوت تعریف کند، لیاقت ورد به عرصه انتخابات را ندارد. زیرا همین مردم بر اساس یک روند دموکراتیک اصل ولایت فقیه را پذیرفته و به خاطر حفظ آن نیز هزینه داده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال تائید صلاحیت شدن رئیس دولت نهم و دهم نیز گفت: بنده با چیزهایی که از محمود احمدی نژاد در روزگار کنونی می‌بینم، بعید می‌دانم شانسی برای تایید صلاحیت داشته باشد. احمدی نژادی که در یک مصاحبه رسانه‌ای موضوع ولایت فقیه را زیر سوال می‌برد واقعا شایسته است از سوی شورای نگهبان تایید شده یا اصولا در دولت بعدی به کار گرفته شود؟

او ادامه داد: باید به یاد بیاوریم که در سال ۸۴ آقای احمدی نژاد به این دلیل توفیق خدمت به مردم را پیدا کرد که تفکری را در مقابل رفتارهای اصلاح‌طلبان مطرح می‌کرد که برای مردم جذاب بود. اصولگرایان نیز به دلیل تفکرات بنیادین احمدی نژاد از او حمایت کردند. امروز هم اگر یک دولت جوان انقلابی به دنبال توفیق است، باید تلاش کند که بر اساس اصول مهم نظام و انقلاب خود را به مردم عرضه کند.

او درباره نتیجه ورود احمدی‌نژاد به انتخابات گفت: باید بپذیریم که ورود احمدی نژاد به عرصه تمام معادلات اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را به هم می‌ریزد. زیرا مردم فکر می‌کنند که کاستی‌های دولت کنونی با ورود فردی مانند ایشان جبران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها بودیدکه احمدی نژاد رارئیس جمهورکردیدوحالا او شده بد وشماهاخوب ؟!
      کلا هوای ریاست وقدرت برای شخصی وفانکرده و.....!!!

    • بدون نام

      شما با همین حرفها فقط جیب خودتان را دارین پر میکنید غیرت دارین و ادعای انقلابی گری و ولایتمداری دارین مثل محرومین زندگی کنید .وگرنه صدای دهل از دور همیشه خوش بوده و هست

    • بدون نام

      بتو میشه گفت سیاست زده!!!!!!!

    • بدون نام

      دموکراسی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jamali

      مردم صغیرند وباید یکی مثل شما برایشان تکلیف مشخص کند؟؟؟

    • اعظم ایزدی

      صد رحمت به احمدی نژاد حداقل این ۴۵ هزار تومان را تو سفره مردم گذاشت که شما دارید دق میکنید همش میگویید یارانه را حذف میکنیم ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا برو دنبال کارت به شما چه ربطی دارد احمدی نژاد بیاید یا نه تو یه بازنشسته نظامی هستی و از سیاست چیزی نمیدانی

      • ناراضی

        احسنت ولی نظرت کامل نیس

    • حامد

      شما آدمهای ریکاری هستید فقط از رهبری هزینه میکنید.نه سبک زندگیتون.ونه هیچ چیزتون به رهبری نرفته.اگه ولایتمدار و سرباز ولایت چرا هیچکدومتون پایین شهر زندگی نمیکنید.چرا هیچ کدوم از بچه های شما بیکار نیستن.فقط گفتن اینکه من ولایم کافی نیست باید در عمل وسبک زندگی نمایان بشه.شما که تو نیروی انتطامی خدمت میکردید .چرا رفتی سمت سیاسیت چون شیفته قدرت بودی.

    • اعظم ایزدی

      همه فکر جیب خودشان هستند مردم بیگناه فقط بیایند رای بدند اینها بیایند با اسم دین واسلام دزدی کنند وکشور را نابود کنند همان طور که روحانی به مملکت گند زد

    • بدون نام

      اینجابهزیستی هم مقصرهست چون همسایه هااطلاع رسانی کرده اندوهمیشه بعدازجنایت پیداش میشه وپدر بی غیرتش که بیشترهواسش به این بچه نبوده گیریم که این خانم پیش پدرش ازبچه شکایتی داشته آن پدربایدبه عقل خود روجوع میکردوبیشترمواطب بودحالا بعدازاین همه شکنجه ومرگ آن دخترنازنین بی دفاع صلح وسازش میره ونجات میده اون خانم راچون بخشش دربخشش سواب هست ولی زجراون بچه چیزی نیست وووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج