adexo3
۱۴۲۳۸۲۹
۶۷۸۵
۶۷۸۵
پ

بیانیه مهم آتش‌نشانی درباره واگذاری تراکتور

سازمان آتش نشانی به ادعای باشگاه تراکتور درباره واگذاری این تیم جواب داد.

فوتبال برتر: باشگاه تراکتور طی یکی دو روز اخیر مدعی شده اند این تیم آخرین روزهای تحت مالکیت زنوزی را می‌گذراند و طی ۱۵ روز آتی واگذار خواهد شد اما این ماجرا حاشیه های به دنبال داشته است.

بیانیه مهم آتش‌نشانی درباره واگذاری تراکتور

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در مصاحبه ای درباره بارگزاری اسناد مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: برای مجوز حرفه‌ای که اسناد را باید بارگذاری کنیم، اسناد مربوط به استادیوم سهند را باید آتش‌نشانی یک مُهر بزند که یک‌هفته ما را اذیت کردند و مُهر نزدند. جهت دریافت مجوز حرفه‌ای برای برخی امضاها با ما همکاری نمی‌کنند. این ادعای نصیرزاده باعث شد صالح نیا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز واکنش نشان دهد و بگوید: در راستای صحبت‌های نصیرزاده در برنامه شب‌های فوتبالی، جهت تنویر افکار عمومی، به اطلاع شهروندان و خصوصا هواداران فهیم و باشعور تراکتور می‌رسانم که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، پاسخ نامه مورد اشاره ایشان را در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان بررسی و با مهر سازمان تایید کرده است.

او با بیان اینکه تأیید نامه درخواست باشگاه تراکتور درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز رسیده است، گفت: سازمان آتش‌نشانی پس از دریافت نامه در تاریخ مذکور، در کمتر از ۲۴ ساعت موارد فنی و ایمنی و موضوعات مختلف و مرتبط ورزشگاه را بررسی و تایید آن را با مهر رسمی سازمان به باشگاه تراکتور ارسال کرده که اسناد و مدارک آن همراه با مهر سازمان، تاریخ و شماره نامه موجود است.

صالح‌نیا با اشاره به اینکه نیروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در همه بازی‌های خانگی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور می یابند، افزود: نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در جهت تامین ایمنی ورزشگاه همواره در سرما و گرما در بازی‌های داخلی و آسیایی تیم محبوب تراکتور حاضر بوده و با افتخار برای این باشگاه و هواداران پرشور آن خدمات‌رسانی کرده اند.

او با تاکید بر اینکه موفقیت تراکتور آرزوی قلبی همه مردم تبریز و آذربایجان است، گفت: همه ما هوادار تراکتور هستیم و تا امروز هم در انجام وظایف خود در قبال این باشگاه کوتاهی نکرده‌ایم و همواره کمک حال تیم بوده‌ایم و از این به بعد هم خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج