adexo3
۱۴۲۳۵۱۶
۱ نظر
۹۶۴
۱ نظر
۹۶۴
پ

عربستان در این تاریخ میزبان جام‌جهانی می‌شود!

یازده دسامبر آینده، تاریخ مشخص شدن کشورهای میزبان جام‌های جهانی ۲۰۳۰ و ۲۰۳۴ است.

ورزش سه: هفتاد و چهارمین کنگره فیفا برای اولین بار در جنوب شرق آسیا در بانکوک برگزار شد. جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) گفت: دسامبر آینده، تاریخ برگزاری نشست مجازی کنگره فیفا برای رای گیری و اعلام کشورهای میزبان دو دوره از مسابقات جام جهانی مردان خواهد بود که قرار است در سال‌های ۲۰۳۰ و ۲۰۳۴ برگزار شود.

اینفانتینو در سخنرانی پایانی خود در مجمع عمومی فیفا که در بانکوک، پایتخت تایلند برگزار شد، گفت: ۱۱ دسامبر آینده تاریخ یک اجلاس (مجازی) برای معرفی کشورهای میزبان برای دو دوره بعدی جام جهانی خواهد بود.

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ خود منتظر اعلام رسمی پیروزی در کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ است، زیرا این کشور تنها نامزد باقی‌مانده در رقابت برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ است.

عربستان در این تاریخ میزبان جام‌جهانی می‌شود!

قرار است که یک هیئت رسمی از فیفا در سپتامبر آینده از عربستان سعودی بازدید کند. سفر رسمی این هیئت در ماه سپتامبر به سه شهر ریاض، جده و دمام خواهد بود. عربستان یکی از معدود کشورهای جهان است که می‌تواند به تنهایی میزبان جام جهانی در قالب جدید باشد.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نیز در این خصوص گفت: پادشاهی عربستان قادر است نه تنها در حوزه ورزش بلکه بزرگ‌ترین رویدادها را برگزار کند و این پرونده مورد توجه ولیعهد بن سلمان قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون عربستان در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که 48 تیم در یک دوره از مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنند و فقط یک کشور میزبانی آن را برعهده خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ما در تعطیلی پنج شنبه وجمعه ماندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج