adexo3
۱۴۲۲۲۴۲
۷۷ نظر
۶۳۹۲
۷۷ نظر
۶۳۹۲
پ

جنجال مربی استقلال علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری!

دستیار نکونام اعتقاد دارد که صحبت‌های درویش درباره هاشمی‌نسب، برای به دست آوردن دل هواداران پرسپولیس است.

ورزش سه: استقلال برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی، فردا در دیداری دشوار مقابل فولاد قرار می‌گیرد که سخت تلاش می‌کند تا بتواند در رقابت‌های لیگ برتر بماند. تیمی که برخلاف پیش‌بینی‌ها، یکی از کاندیداهای سقوط است.

با غیبت جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی، حمید رجبی دستیار او راهی سازمان لیگ شد تا در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کند.

رجبی در ابتدا و درخصوص عدم حضور سرمربی آبی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بابت غیبت آقای نکونام عذرخواهی می‌کنم که به دلیل همزمانی با تمرین تیم نتوانست در نشست خبری شرکت کند.

جنجال مربی استقلال علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری!

* همه مسابقات برای ما اهمیت دارد

دستیار نکونام درخصوص بازی با فولاد نیز توضیح داد: شما می‌دانید که در چه شرایط حساسی هستیم. همه مسابقات برای ما اهمیت دارد، ما با تمرکز بسیار زیادی در این مسابقه حاضر خواهیم شد. امیدوارم که بتوانیم یک بازی منطقی و قابل قبول را ارائه دهیم و امتیازات لازم را کسب بکنیم.

* فدراسیون باید به مصاحبه‌های رقیب ورود کند

در شرایطی که خبرنگاران به دلیل عدم حضور نکونام در نشست قصد طرح سوالی را نداشتند، رجبی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد بحثی که فدراسیون مطرح کرده بود که تیم‌ها مصاحبه‌ای انجام ندهند و بیانیه‌ای منتشر نکنند، من می‌خواستم بگویم که ما می‌بینیم هر روز به جای بیانیه دادن، مصاحبه‌های مختلفی از سوی تیم رقیب انجام می‌شود. فدراسیون باید بابت این موضوع ورود کرده و اجازه چنین کاری را ندهد.

* پرسپولیس ۱۴ امتیاز از داوری سود برده

در مورد معاون باشگاه پرسپولیس که بحث داوری را عنوان کرده بودند، من می‌خواهم نکته‌ای را که یادداشت کرده‌ام، بگویم. امسال تیم رقیب ما ۱۴ امتیاز را از طریق اشتباهات داوری گرفته است و می‌توانم تک تک بازی‌هایی را که از داوری امتیاز ناعادلانه گرفته است را بگویم.

* آنها چند گل آفساید زدند

در بازی پرسپولیس و آلومینیوم آنها یک گل آفساید به ثمر رساندند، در بازی با ذوب آهن نیز یک گل آفساید دیگر وارد دروازه حریف کردند، در بازی با گل گهر نیز گل سالم حریف را نادیده گرفتند. در بازی با هوادار باز هم گل آفساید زدند و مقابل استقلال خوزستان نیز از اشتباه داوری سود بردند. باز هم اسامی بازی‌های دیگر وجود دارد که بخواهم بگویم.

جنجال مربی استقلال علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری!

* کنعانی هوادار رقیب را زد و محروم نشد

من فکر می‌کنم که امسال تیم رقیب ۱۴ امتیاز را از داوری سود برده است. آنها می‌آیند و خیلی راحت در مورد تیم ما صحبت می‌کنند که داور این کار را کرده و چرا بازیکن استقلال را محروم نکردند! در حالی که من فکر می‌کنم اتفاق مشابه در اراک رخ داد و هوادار تیم آلومینیوم را جلوی اتوبوس زدند و هیچ محرومیتی (برای محمدحسین کنعانی‌زادگان) در نظر گرفته نشد. نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد.

* بازی امسالشان با پیکان را به قزوین بردند

در مورد بحث میزبانی نیز آنها صحبت‌های زیادی مطرح کردند. در حالی که هم امسال و هم سال گذشته دیدید که بازی‌های پرسپولیس و پیکان در قزوین و ورزشگاه آزادی برگزار شد. ما در این قضیه خواسته‌مان این است که عدالت برقرار شود و تمام توانایی تیم‌ها درون زمین مسابقه باشد. اینگونه نباشد که خدایی نکرده شبهه‌ای ایجاد شود که از تیم خاصی حمایت می‌شود. ما دوست داریم که تمام تیم‌ها بیایند انرژی و توانشان را بگذارند و تیمی که لیاقت قهرمانی را دارد، درون زمین به این عنوان دست پیدا کند.

* استقلال تیم مظلومی است

من نمی‌خواستم این مصاحبه را انجام دهم اما به‌خاطر مسئولان رقیب که خیلی راحت می‌آیند و در رسانه صحبت می‌کنند، می‌خواستم این‌ها را خدمت عزیزان بگویم که بدانند استقلال تیم مظلومی است. شما می‌دانید که از اول فصل چه شرایطی داشتیم. با وجود کمبود بازیکن و سایر مشکلات، بچه‌ها تا روز آخر می‌جنگند. آن‌ها تمام انرژی‌شان را می‌گذارند و امیدواریم که بتوانیم در این چهار هفته نیز با تمام وجود به جنگیم.

* با سیزده بازیکن نیز به‌خاطر هواداران می‌جنگیم

علی‌رغم اینکه چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت حضور ندارند، با ۱۳ بازیکن نیز به‌خاطر هواداران که حامی اصلی ما هستند، می‌جنگیم. امیدوار هستیم که آنها نیز فردا به ورزشگاه بیایند و کاملا از ما حمایت کنند. امید ما به هواداران است و امیدواریم که بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

جنجال مربی استقلال علیه پرسپولیس در کنفرانس خبری!

* شما ببینید کدام تیم در ایران بیشترین سود را از داوری برده 

مگر برای قهرمان شدن تیم‌ها چقدر با همدیگر اختلاف امتیاز دارند؟ کافی است که شما دو یا سه امتیاز از داوری سود ببرید. نمی‌خواهم بگویم که داوران ما خدایی نکرده این کار را عمدی انجام داده‌اند، قطعاً این اشتباهات سهوی بوده است. اما شما ببینید کدام تیم در ایران بیشترین سود را از داوری برده است؟ امیدوار هستم که VAR نیز به زودی وارد کشور شده و عدالت برقرار شود.

* درویش به دنبال دلربایی از هواداران پرسپولیس است

رجبی در خصوص صحبت‌های درویش در خصوص هاشمی‌نسب و اینکه او گفته است مشکل مربی استقلال با دارو حل نمی‌شود، گفت: به نظر من آقای درویش به دنبال این است که دل هوادارانش را به دست بیاورد. ما در این قضیه سکوت کردیم و تمرکزمان این بود که نتیجه بگیریم و در زمین مسابقه خیلی چیزها را ثابت کنیم. ولی وقتی می‌بینیم که علناً هر روز این مصاحبه‌ها انجام می‌شود، حق خودمان می‌بینیم که بیاییم دفاع کنیم و اجازه ندهیم که فشار روی ما بیشتر شود.

* حامدی‌فر سابقه انضباطی نداشت

وی در خصوص محرومیت تعلیقی امید حامدی‌فر نیز گفت: من گفتم بازیکن پرسپولیس در بازی با آلومینیوم خیلی راحت هوادار بینوای رقیب را زد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر امید حامدی‌فر در سال‌های گذشته چنین واکنشی داشت و این گونه حرکات را انجام داده بود، شما حق داشتید که این نظر را داشته باشید، ولی این حرکت او برای نخستین بار بود و فکر می‌کنم که حامدی‌فر عکس‌العمل نشان داد. چون قبل از آن صحبت‌هایی انجام شده بود که باعث این عکس‌العمل گردید.

* سروش بازیکن حریف را خفه کرد

بازیکن تیم رقیب (سروش رفیعی) داشت بازیکن حریف (سیاوش یزدانی) را خفه می‌کرد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و هیچ محرومیتی در نظر گرفته نشد و من فکر می‌کنم اینجا و بابت این قضیه تیم ما مظلوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      استقلال مظلوم ولی استقلال عشق همه هواداران استقلال سرور کل ایران هست💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙🧿🧿🧿

    • پدرام

      لنگ حکومتی؟
      هفته دیگه داوران با شرف کی را قربانی می کنند!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خوبه حالا همین برترینها هم نظرسنجی گذاشت کدام تیم از داوری بیشترین سود و برد اکثرا زدن کیسه

    • ناشناس

      تو راست میگی،....

    • حسین اهرمی

      بگوکیسه چندتابازی باکمک داوربردید

    • ناشناس

      استقلال چقدر کیسه است که تومربی این تیم هستی چرا استقلالی‌ها ادای تیم بزرگ پرسپولیسرادرمیاورند همان جایی که مربی سرورشون ﴿پرسپولیس, ,) گفت ما باکمبود بازیکن مواجه هستیم

    • مجید سیلاوی

      اگر انرژی از فکها به ساقها منتقل بشه تمام این مشکلات حل میشه ما باید یاد بگیریم احترام گذاشتن به رقیب رودرهرصورت همونطور که ما به سپاهان به عنوان رقیب اصلیمان احترام میزاریم

    • ناشناس

      بازم خوبه شما رسانه ها میدونید منظورش سروش یا کنعانی هست یا مثلا میدونید بازیهاشون با پیکان کجا بوده چرا وقتی بادامکی و دروبش میگن شما نمپرسید مگر بازی شما با پیکان در قزوین نبوده لال مبشین ترس دارین یا سفارش شده هستند

    • کبریا معشوری

      رجبی هیچ تیمی با هیاهو قهرمان نمیشه

    • مهران

      تیم بزرگ پرسپولیس دوزاری تو را خدا این جای نگی بهت می‌خندند 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • مهران

      هر چی گفت راست راست راست هست هر که هم میگه درست نیست یک عقل کم دارد استقلال عشق ماست 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

    • ناشناس

      حسادت چشم هاتو کور کرده !!!!!!

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    • قاسم

      تو یکی راست می کی استقلال کیلو چند داداش

    • ناشناس

      ببین شما لنگیا چقدر پرو هستین که میگین ما کمبود بازیکن داریم پس نکونام چه بگه

    • ناشناس

      این اسکولهاراازقوطی لپ لپ درمیارید
      چندکلمه فنی هم بلدنیستید؟!!!!!

    • ناشناس

      فعلا داوران پرسپولیس رو حمایت میکنند اگه وی ای آر بود بخدا گلهای آفساید مشخص بود الان داوران نامرد یه طرفه قضاوت می کنند

    • سُرمه

      اینکه کنفراس خبری پرسپولیس بود انگار خخخخ

    • ناشناس

      اینا به خاطر دیده شدن و از اینکه یقین دارن بازم ما قهرمانیم همش از سرورشون پرسپولیس حرف میزنند

    • ناشناس

      ماشاالله لنگ تیم خوبیه ک هر ساله قهرمان آسیا میشه

    • ناشناس

      از ترس باخت به فولاد فرافکنی میکنید .بسوز کیسه کش♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    • ناشناس

      رسانه لنگی چون جواب داده جنجالی ولی بادامکی و درویش که بعد هر بازی حرف میزنن میشه مصاحبه

    • نورعلی

      به یاد بیارید کادر فعلی استقلال تو فولاد هم همین رویه رو داشت .که بازی با استقلال هم تو اهواز حقش رو خورد.با هوچی گری و داد و قال ..
      اینجا هم با این کارها ضعفش رو پوشش میده.

    • ناشناس

      واقعا ای کنفرانس چی بود..ای کی بود ..کیسه میخواد ب هر نحوی شده قهرمان بشه

    • ناشناس

      من متاسفم برای تیم بزرگی مثل استقلال که رجبی مربی آن شده، اینکه در زمان بازیگریش هم چیزی نشده بود مطمئن باشید توی مربیگریش هم چیزی نخواهد شد. هرچند شاید بهش گفته باشند که این حرفها رو بزنه، چرا که دیدید محروم شد. بود و نبودش برای استقلال یکیه.....

    • ناشناس

      بنده‌ خدا از اول فصل‌ بخای نام ببری يه تومار میشه چقد شماها رو داريد مظلوم نمایی می‌کنن، هر بازی کارشناسی میشه پنالتی کیسه‌ اشتباه بود و پنالتی حریفش سوخته، همون جایی که دیگه چکش سوخت وگفت اينا شیتیل بگیر هستن چون به‌ نفع من حرف نزدن

    • کیسه بازی رفت و برگشت باید به پرسپولیس می باخت داور نذاشت

    • ناشناس

      کیسه حقیر کم طرفدار

    • ناشناس

      نادی الکیسه

    • کیسه + داوری دسته ۳

    • ناشناس

      واقعا مضحکه یه بچه هم میفهمه جایی که فوتبال زیبا و مالکانه ی پرسپولیس هست توقع دارن یه تیم داغون با فوتبال علی اصغری دهه ۶۰ قهرمان بشه🤣

    • سرخ کابوس ابی

      خخخخ چقدر دلهاتون پره از سرورتون ما گفتیم هاشمی نسب فقط با خورزو خان درگیره روحش شاده همه هزیون میگین فردا کل هواداران سرخ طرفدار فولاد ورزشگاه رو پر میکنیم تا فولاد تلافی این وضعیتشو از شماره نوچه های نکونام بگیره تراکتور را هم حمایت میکنیم سهمیه هم میتونید بگیرید.

    • تاج

      جون خودتون! ادا در نیار! اینجوریام که میگی نيستيد
      پس هیسسسس!

    • حامد

      سروش رفیعی، سیاوش یزدانی (بازیکن سپاهان) رو خفه میکرده اون وقت استقلال مظلومه!!؟ حداقل یکجوری بگید تبانی میکنید که اینقدر ضایع نباشه.

    • بیدشهری

      متاسفانه ادعا ، تهمت و هوچیگری جهت مطرح شدن و محبوبیت در همه سطوح و ارکان جامعه، خصوصا ورزش ایران زیاد شده و همه برای پوشاندن ضعف خود رقبا را تخریب میکنند ، چرا مانند ورزشکاران حرفه ای با احترام از رقبا سخن نمی‌گوید ، مظلوم نمایی میکنید ، اشتباهات داوری به سود شما نبوده ، حتی بازی قبل که چشمی اخراج نشد؟ یا سال قبل که با نکونام در فولاد بودید و پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد؟ مگر برای حرکت نوازی و نکونام در بازی شمس آذر محرومیت در نظر گرفته شد؟ یا بابت دعوای هاشمی نسب در اهواز؟ شما قبل ، هنگام و بعد از بازی حتی در صورت برد به هم چیز اعتراض دارید

    • ناشناس

      استقلال با تعصب وقهرمان

    • ناشناس

      پرسپولیس سرور استقلاله، چون اس اس بی شخصیت فقط از پرسپولیس تقلید میکنه، حیف از کلمه استقلال.....

    • شهباز آزادبخش

      میبینم چقدر مظلومیت واقعا خنده داره کیس کش

    • ناشناس

      گربه چون دستش به گوشت نمی رسد ،می گوید بو می دهد.اینقدرخوب بازی کن که حاشیه تعیین کننده و تاثیر گذار نباشه از خودت مایه بذار ،بزرگترتو بفرست

    • ناشناس

      استادان جعل اسناد،همچیتون جعلیه

    • ناشناس

      پول‌های چند ده میلیاردی میگیرین و بجاش حرفهای مفت و بی ارزش می‌زنید این فوتبال تنهای چیزش که حرفه ای هست پول‌های بی حساب کتابی هست که عواملش میگیرن وگرنه سطح بازی صفر تکنیک و تاکتیک صفر رفتار مدیر و مربی و بازیکن آماتور

    • کیسه بالای ۳۰ امتیاز از داوری سود برده بازی رفت وبرگشت و باید به پرسپولیس می باخت که داور نذاشت

    • ناشناس

      بازی پرسپولیس به قزوین بردن چون قوامین زیر کشت بود پس کمتر ناله کنید

    • ‌یمان

      بی صبرانه منتظر لغزش کیسه حقیر هستیم

    • ناشناس

      خدایا بخدا خودتون دارید امثال نکو نام خصوصا هاشمی نسب که اصلا نسل جدید نمیشناسه وهیچ تیمی هیچی حسابش نمیکنه رو گنده ش میکنید ...این بنده خدا داره بازی نکونام رو میخوره براب هیاهو ...آنهم برای هیچ وگرنه هیچ رزومه ودانش نداره ...هیچ هیچ

    • ناشناس

      همش هوچی گری

    • داریوش

      ببین پرسپولیس چه ترسی به تنشون انداخته که اصلا در مورد بازی با فولاد صحبت نکرد😜
      همه نشست خبری رو اختصاص داد به پرسپولیس🤣

    • ناشناس

      سقف وقاحت را جابجا کردی پسر ...خدا وکیلی هر کی اب این باشگاه و میخوره میشه عینهو سنگ پای قزوین .....

    • my

      این که اصلا بلد نیست حرف بزنه

    • ناشناس

      تاوقتی برادرشوهرت توپرسپولیس بود حرفی نمیزدیزچطورحالا ...میکنی

    • ناشناس

      پرسپولیس با شصت میلیون هوادار سرور و سالار کیسه هست حالا این دوزاری زورش نمیرسه متوسل به دروغ پراکنی و هوچیگری شده مثل سرمربی هوچیگرشون جناب نکو نام که همه ایران میشناسنش.

    • ناشناس

      هوچیگران حکومتی

    • ناشناس

      خخخ کیسه‌ کش هستن ديگه حرفاشون سرته نداره

    • ناشناس

      چرا درویش لنگی چرت وپرت گفت نمیگین جنجال کرد
      رجبی حرف حق زد
      حقیقت مثل ته خیار تلخه لنگی جون

    • ناشناس

      برو هوچی گر فقط همین حرفا بلدن همیشه

    • ناشناس

      وقتی میگم کیسه ی حقیر وخبری چاپ نمیکنه همینه.جناب شما اگه تونستی یه فوتبال زیبا وتماشاگرپسند ارائه بدی بعد بیا معروف شو..کیسه حقیر صغیر فقیرفرهنگ

    • ناشناس

      حرفش درسته پرسپولیس امتیاز زیادی گرفته ازداور

    • حامد

      بسکویت دو بازی رفت و برگشت مقابل خودتون با کمک داور و ver نتیجه گرفتید بقیه پیشکش

    • رحمان

      زرشک خواب دیدی خیر انشاالله

    • ناشناس

      ازدیوارپرسپولیس نروبالا به تیم خودت بچسب جادووجمبل خرافات نکونام از ازاینا بگو به رقیب کار نداشته باش کوچولو

    • ناشناس

      وای خدا کی داره این حرفا رو‌میزنه خنده داره

    • ناشناس

      از نظر فنی حرف بزن همش حاشیه

    • ناشناس

      یکم از تیمتون حرف میزدی خیلی بهتر بود

    • علی رضا

      این از کجا آمده همچی حرف میزنه از داوری خجالت هم خوب چیزیه فقط رفت و برگشت مقابل خود کیسه....؟

    • ناشناس

      استقلال فردا صدر را از دست خواهد داد ، بدون تردید این پیام را لطفاً منتشر کنید و فردا بازنشر دهید

    • امیر

      چقدر شما مظلومی هوچی گرا. آخه کیسه کش کجا کنعانی اصلا هوادار زده؟اصلا رسید به هوادار؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      اره شماهمیشه مظلوم هستید

    • پرسپولیس ایران

      کیسه تنان هوچی گر اخ چغدر مظلومید کیسه زباله

    • مصطفی

      استقلال بیچاره داره از درون میسوزه یکم آب بهش بدین بخوره🔥🔥🔥💧💧💧

    • ناشناس

      مهم ترین بازی این فصل استقلال همین بازیه خیلی خیلی حساسه

    • ناشناس

      کیسه بیچاره شده مثل همیشه بیرون زمین رجز خونی میکنه ولی در آخر همه این حرفهای مفت پرسپولیس سرور کیسه کشا جام را بالای سر میبره بده شیییییش

    • ناشناس

      مظلوم،از حرف خودت خنده ات نگرفت
      حامدی فر چی شد‌...

    • m

      کیسه چقدر شما پرویین

    • ناشناس

      به اندازه شما نه

    • ناشناس

      حرف حساب گله نداره لنگیای مافیایی

    • ناشناس

      داور لنگی

    • ناشناس

      کیسه داره میسوزه ازبرتربودن سرورش(پرسپولیس) توهمه زمینه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج