adexo3
۱۴۱۶۴۰۸
۱ نظر
۲۶۴۱
۱ نظر
۲۶۴۱
پ

منچستریونایتد در بیست دقیقه آبروریزی کرد

منچستریونایتد و کاونتری سیتی برگزار کننده دومین نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ هستند.

برترین‌ها: منچستریونایتد و کاونتری سیتی برگزار کننده دومین نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ هستند.

منچستریونایتد در بیست دقیقه آبروریزی کرد

در حالیکه منچستر یونایتد تا دقیقه ۷۱ از حریف خود پیش افتاده بود با دریافت سه گل، بازی به تساوی کشیده شد تا این دیدار حساس به پنالتی کشیده شود.

منچستریونایتد در بیست دقیقه آبروریزی کرد

نحوه به ثمر رسیدن گل‌های این دیدار:
دقیقه ۲۳؛ منچستریونایتد ۱-۰ کاونتری سیتی: روی نفوذ دالو از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه، مک تومینای به خوبی اضافه شد و با یک ضربه بغل پا، به راحتی دروازه کالینز را باز کرد.

دقیقه ۱+۴۵؛ منچستریونایتد ۲-۰ کاونتری سیتی: روی کرنر ارسالی برونو فرناندز، هری مگوایر به هوا برخاست و با ضربه سر خود به سمت چپ دروازه، گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۹؛ منچستریونایتد ۳-۰ کاونتری سیتی: پس از آن که رشفورد در سمت چپ مدافعان حریف را به خود مشغول کرد، فرناندز صاحب توپی سرگردان شد و در ادامه شوتی با پای چپ زد که با برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر داد ‌و وارد دروازه کاونتری شد.

دقیقه ۷۱؛ منچستریونایتد ۳-۱ کاونتری سیتی: فابیو تاوارس که به صورت تعویضی وارد زمین شده بود، از سمت راست ارسال کم ارتفاعی را به مقصد تیر یک انجام داد که در آنجا سیمز بدون این که یارگیری شده باشد، آزادانه با شوت پای راست سر ضرب خود، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۷۹؛ منچستریونایتد ۳-۲ کاونتری سیتی: هافبک کاونتری پس از دریافت پاس سیمز در پشت محوطه جریمه، اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اصابت به آرون ون بیساکا و تغییر مسیر عجیب و فاحش، وارد دروازه اونانای بهت زده شد.

دقیقه ۵+۹۰؛ منچستریونایتد ۳-۳ کاونتری سیتی: پس از آن که داور برخورد دست ون بیساکا با توپ را پنالتی تشخیص داد، حاجی رایت پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه اونانا، حساب کار را ۳-۳ کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این پنجمین بازی پیاپی هست که منچستر دقایق پایانی پنالتی میده وبازی به تساوی کشونده میشه واقعا افتضاحن .ی سرمربی کار بلد تهاجمی میخاد به علاوه چند بازیکن بی نظیر تو پست دفاع وهافبک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج