adexo3
۱۴۲۳۵۹۱
۲ نظر
۵۵۵
۲ نظر
۵۵۵
پ

ماجرای قتل رقیب عشقی با شلیک گلوله

مردی که متهم است رقیب عشقی‌اش را به قتل رسانده است، می‌گوید مقتول با زن صیغه‌ای سابق او وارد رابطه شده بود.

اعتمادآنلاین: مردی که متهم است رقیب عشقی‌اش را به قتل رسانده است، می‌گوید مقتول با زن صیغه‌ای سابق او وارد رابطه شده بود.

ماجرای قتل رقیب عشقی با شلیک گلوله

عاشق عصبانی وقتی مردی غریبه را همراه همسر صیغه‌ای سابق خود دید، او را با شلیک گلوله کشت.

 متهم ادعا کرده است قصد ترساندن مقتول را داشت اما تیرها به نقاط حساس بدن مرد جوان اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

یک سال قبل پیکر نیمه‌جان جوانی به نام پارسا به بیمارستانی در شهریار منتقل شد. پلیس زنی را که همراه پارسا بود، مورد بازجویی قرار داد و حین بازجویی خبر رسید پارسا جان باخته است.

زن جوان به نام الهه گفت: من مدت‌ها بود با مردی به نام پدرام به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده بودم. چند ماه قبل مدت صیغه ما تمام شد و من با پارسا آشنا شدم. شب حادثه ما در باغی در مهمانی بودیم که یک‌دفعه پدرام آمد و با شلیک گلوله پارسا را زد. من از پدرام خبری ندارم.

چند روز بعد ماموران متهم ۴۰ ساله را شناسایی و بازداشت کردند. پدرام به قتل اعتراف کرد و گفت: ۱۳ سال قبل با الهه آشنا شدم و او را صیغه کردم. ما با هم زندگی می‌کردیم و زندگی خوبی هم داشتیم. در تمام این سال‌ها چنان عاشقانه این زن را دوست داشتم که نمی‌توانستم از او بگذرم. به همین دلیل به زندگی پنهانی‌ام با الهه ادامه می‌دادم، تا اینکه سه ماه قبل مدت صیغه ما تمام شد. الهه همچنان در خانه من زندگی می‌کرد. اصلاً فکر نمی‌کردم او به این راحتی مرا کنار بگذارد. متوجه رفتار غیرعادی او شدم و فهمیدم با مردی به نام پارسا رابطه دارد. شب حادثه او را در مهمانی دیدم. می‌خواستم پارسا را بترسانم تا دست از سر الهه بردارد اما او به من حمله کرد و من هم شلیک کردم.

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست قصاص کردند و سپس نوبت به متهم رسید. پدرام اتهام قتل را قبول کرد اما گفت قصد قتل نداشت و فقط برای ترساندن پارسا شلیک کرد.

متهم گفت: من عاشق الهه بودم. با اینکه سه ماه بود مدت صیغه ما تمام شده بود اما تلاش می‌کردم الهه را در زندگی‌ام نگه دارم. او در خانه من زندگی می‌کرد. وقتی متوجه تغییر رفتار او شدم، تصمیم گرفتم راز این بی‌تفاوتی را پیدا کنم. الهه دیگر اصراری به ماندن کنار من نداشت. او را تعقیب کردم و فهمیدم با پارسا رابطه دارد. آنها شب حادثه در یک مهمانی در باغ بودند. وارد آن مهمانی شدم. پارسا با چوب به دنبالم افتاد تا مرا بزند. برای اینکه بتوانم خودم را از دست او نجات دهم با هفت‌تیری که دستم بود، شلیک کردم. من گلوله‌ها را هوایی شلیک کردم و بعد فهمیدم به سینه و پای پارسا برخورد کرده است.

متهم گفت: من از اولیای دم عذرخواهی می‌کنم و از آنها می‌خواهم من را حلال کنند.

با پایان جلسه دادگه قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مجرم با اسلحه به قصد کشت،وارد باغ شده...اونوقت میگه مقتول با چوب دنبالم کرده!!!!

    • پاپیون

      عجب جوانهای بی فکری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج