adexo3
۱۴۲۳۱۸۱
۱۳ نظر
۱۴۸۷
۱۳ نظر
۱۴۸۷
پ

نطق آتشین و جنجالی نماینده مجلس علیه دولت

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وای بر کسانی که به نام انقلاب به قدرت رسیدند و امروز آبروی انقلاب را به حراج گذاشته اند

ایلنا: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وای بر کسانی که به نام انقلاب به قدرت رسیدند و امروز آبروی انقلاب را به حراج گذاشته اند و با رها کردن این افعی های سیاسی و غارتگران اقتصادی و همراهی های مصلحتی با آن ها بار خود را بسته اند و به جای آن که یار انقلاب باشند سربار انقلاب شده اند.

نطق آتشین و جنجالی نماینده مجلس علیه دولتنطق آتشین و جنجالی نماینده مجلس علیه دولت

زهرا شیخی در نطق میان دستور نشست علنی گفت: مکتب فاطمی و آموزه های زینبی در بستر انقلاب اسلامی به من آموخت که همچون سه ساله امام حسین (ع) اگر در سه سالگی مفتخر به مدال فرزند شهید این انقلاب شدم باید در مسیر عاشورا حرکت کنم و چنان گام بردارم که در عین حرکت در مسیر ولایت و پیروی از خط امام جامعه چشمان بیدار و زبان آرمان‌های انقلاب اسلامی باشم و امید آن را دارم که کلامم بنیاد وجود یزیدیان نقاب بر چهره را آنچنان به لرزه درآورد که کاخ ظلم شان فرو ریزد و روزی فرا رسد که خودشان بخاطر خیانتی که در حق ولایت و نظام و انقلاب و خون شهدا کرده اند خود را لعنت کنند که خود کرده را تدبیر نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: یادتان هست اماممان فرمود:«نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد ...» ای کسانی که امروز مهمترین مصادر قدرت و تصمیم گیری این نظام را در اختیار گرفته اید در کدام سمت تاریخ انقلاب ایستاده اید که خودتان به معابر نفوذ دشمن بدل شده اید و خروجی تصمیماتتان مایه دلسردی و ناامید شدن مردم نجیب و جوانان غیور شده است و بجای اطاعت از ولی امرمان اهداف دشمن را تامین می کنید و صاحبان انقلاب را وادار نموده اید که فریاد وامصیبتا سر دهند که علمای اسلام و دلسوزان نظام به داد مملکت برسید

وی افزود: چرا باید ما به جایی برسیم که افرادی که با کلام و رفتار خود انقلاب را تیرباران می کنند و بی ریشه و بی مایه اند با اتصالشان به منابع قدرت و ثروت بتوانند به راحتی بر صندلی مسئولیت های حساس تکیه بزنند و هیچ قانون و نهادی هم در برابرشان قرار نگیرد چرا که جریان نفوذ همه جا رخنه کرده است و آن ها به راحتی بر قله افتخار نشسته اند و سربازان اصلی انقلاب را به حاشیه فرستاده اند و تراژدی ماجرا این است که آن ها روزی هزار بار ما را تکفیر می کنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مگر نه این است که برای هر صندلی مسئولیت در این سرزمین دهها جوان نامدار به شهادت رسیده اند و برخی جنازه هایشان هنوز به آغوش خانواده برنگشته و باید پاسخگوی قطره قطره خون این شهدا باشیم پس چه بر سر خود آورده اید که آرمان‌های انقلاب اسلامی را سلاخی می کنید و برخی از غارتگران و افراد معلوم الحال را بر قلب ثروت های مردم و انقلاب نشانده اید و این غارتگران به یمن غفلت ناظرینی که قرار بود چشمان بیدار و مغزهای هوشیار این مملکت باشند پایکوبی می کنند و بدتر از دشمن بر میراث انقلاب می تازند اما نه تنها کسی را با آن ها کاری نیست بلکه صدها مشوق لاقید در مسیر آن ها گذاشته می شود تا هم از توبره بخورند و هم از آخور.

شیخی عنوان کرد: وای بر کسانی که به نام انقلاب به قدرت رسیدند و امروز آبروی انقلاب را به حراج گذاشته اند و با رها کردن این افعی های سیاسی و غارتگران اقتصادی و همراهی های مصلحتی با آن ها بار خود را بسته اند و به جای آن که یار انقلاب باشند سربار انقلاب شده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: وای بر آن ها که خون پدران شهید ما را پایمال می کنند و امروز به جای آن که آن ها از ترس قانون به خانه هایشان بروند ما را با افتخار به خانه های انزوا فرستاده اند به جای آن که آن ها از مردم عذرخواهی کنند ما را در برابر مردم قرار می دهند به جای آن که آن ها در پشت میله های قهر مردم باشند ما را با قهر و ظلم و چماق سیاسی رانده اند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار کرد: وای بر ما به کجا می رویم که اصلی ترین نمادهای اسلامیت نظام در مقابل چشمان آنان که مسئولیت های سرنوشت ساز دارند زده می شود و آن ها به جای آن که از غصه بمیرند هلهله سر می دهند و بر جنازه این ارزش ها پایکوبی می کنند.

شیخی تاکید کرد: دیگر چه می خواهند بر سر این انقلاب بیاورند. حجاب را به قربانگاه مصلحت اندیشی خود برده اند، مافیاهای خودرو و مسکن و دارو و دلار و طلا را به جان مردم انداخته اند، دزدان سرگردنه زیادی را در مصادر قدرت قرار قدرت قرار داده اند، قدرت خرید مردم را به صفر رسانده اند، بازار را از مردم گرفته اند، انتخابات را ابزار دستان ناپاک برخی ناصالحان و نا اهلان نموده اند و آن را به مزرعه ای بی کیفیت از بذرهای خیانت و نفاق مبدل کردند و بدتر از همه ولایت و انقلاب را سپر اشتباهات خود کرده اند و هر چه ولی جامعه می گوید آن ها دقیقا بر عکس آن عمل می کنند و جای تاسف دارد که مصادیق این تخطی ها کم نیست. کافیست مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم چقدر تذکر داده اند و بارها فرموده اند از قانون تخطّی نباید کرد، در اجرای قانون هم هرگز تأمّل و تردید نباید ورزید‌.

این نماینده مردم در مجلس افزود: قانون ریل است؛ از این ریل اگر چنانچه خارج شدیم، حتماً آسیب و صدمه است.‌ وای بر کسانی که از همین جملات سپری میسازند و تفاسیر خود را از قانون وسیله ای برای توجیه کارهای ناصواب خود کرده اند و بجای اجرای مرّ قانون بر مبنای سلایق شخصی عمل می کنند و نام خود را هم مجری قانون می گذارند و هزینه های گزاف برای نظام و انقلاب می تراشند و دل همه دلسوختگان انقلاب را خون می کنند در حالی که نمی دانند دیر یا زود روزی می‌رسد که باید سرهای چون کبک خود را از برف بیرون بیاورند و در دادگاه عدل الهی در دنیا و آخرت پاسخگو باشند چراکه تاریخ نشان داده انقلاب اینگونه افراد را از قطار خود پیاده و ضمن مشخص نمودن ماهیت آنها به مسیر خود جهت فتح قله ها ادامه راه خواهد داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: بارها و بارها این تذکرات را قبل از تریبون مجلس به مراجع نظارتی و آنها که دستشان میرسیده که کاری کنند با جزییات مصادیق و مطالب منتقل گردیده اما دریغ و درد از یک پاسخ درست و پیگیری منجر به نتیجه صواب  و متاسفانه همین عده قلیل فربه و رها باعث شده اند که زحمات سربازان اصیل و گمنام امام زمان (عج) که در گوشه گوشه درون و بیرون این کشور سپر بلای ما شده اند و یا عملیات های غرور آفرین پاسداران جانفدای انقلاب اسلامی در مبارزه با اسراییل جنایتکار و استکبار جهانی طعم شیرین واقعی پیروزیهایشان به جان مردم ارزانی نشود. برادران و خواهران من امروز همان روزی است که همه ما باید با هم بگوییم وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

نطق آتشین و جنجالی نماینده مجلس علیه دولت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      انشای متوسطی بود .

    • ناشناس

      احسنت احسنت احسنت

    • ناشناس

      یک نطق بی سر وته معلوم نشد مخاطبش کیه

    • ناشناس

      خوب درستش کن، نطق که همه بلدن بکنن.

    • مردم

      افرین انشای خوبی بود برو بشین سرجات

    • ناشناس

      درود به شرفت شیر زن

    • ناشناس

      نه اسمی اورده نه گفته چیشده فقط دادوبیداد کرده که بگه منم هستم

    • ناشناس

      همش شعار و حرف و باد هوا

    • ناشناس

      منظورش کی بود

    • ناشناس

      👌👌👌👌👌👌

    • ناشناس

      حیف از این سخنان به حق که در عمل کار را به آخرت محول می کند. مثلا با مافیای خود رو که رفتارشان جلوی چشم تمام مردم است آیا کسی بنای برخورد دارد؟ تو هم که تا حالا هیچ مطلب دل نوشته ای را چاپ نکردی إن شالله در آخرت!!

    • ناشناس

      پول چشمهاراکورودلهاراسیاه ودستهاراکج وگوشهاراکرمی نمایدوازطرفی هم مشکل زا ومشکل گشااست.پیداکنیدپرتقال فروش را.

    • ناشناس

      توخودت یکی ازآنها هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج