adexo3
۱۴۲۳۰۴۱
۱ نظر
۷۷۰
۱ نظر
۷۷۰
پ

۸ نشانه که این مرد شما را بی‌نهایت دوست دارد

تاکنون با کسی آشنا شده‌اید که حس کنید او را از ابتدای ازل می‌شناختید؟

راهنماتو: تاکنون با کسی آشنا شده‌اید که حس کنید او را از ابتدای ازل می‌شناختید؟ یا تاکنون آنقدر به شدت جذب آدم دیگری شده‌اید که حس کنید لزوما به خاطر جذابیت‌های فیزیکی او نیست؟ اگر پاسخ شما مثبت است احتمالا کشش جاذبه عاطفی را می‌دانید. می‌دانید بیش‌تر از آنکه شیفته ظاهرشان شده باشید، شیفته ذهن سریع، خوش‌قلبی یا حس شوخ‌طبعی  آن‌ها شده‌اید.

8 نشانه که این مرد شما را بی‌نهایت دوست دارد

 جاذبه عاطفی سطح عمیق‌تری از جذابیت است زیرا نه تنها در ابتدا شما را به هم نزدیک می‌کند، بلکه به رشد پایدار ارتباط شما کمک می‌کند. تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که برخلاف جذابیت فیزیکی که مبتنی بر هجوم هورمون‌هاست، جذابیت عاطفی مبتنی بر ملاحظاتی عمیق‌تر است. کیفیاتی مثل ارزش‌های فردی و ویژگی‌های شخصیتی بر چهره زیبای او ارجحیت دارد.

پس شگفتی‌آور نیست که برای برخورداری از یک رابطه بلندمدت موفق به چیزی بیش‌تر از صرفا جذابیت‌های فیزیکی نیاز است. حالا از کجا بدانیم که مردی صرفا جذب جذابیت فیزیکی ما نشده است. ما راهنماتو همراه باشید تا این نشانه‌ها را با شما مرور کنیم:

1.برایتان به هر دری می‌زند

این نخستین نشانه است: وقتی مردی به چیزی بیش از رابطه فیزیکی با شما علاقه‌مند است، از هر طریقی که می‌تواند احساسات خود را به شما منتقل می‌کند.

دلتون هوای تازه می‌خواهد؟ نیاز دارید تا فرودگاه بروید؟ بیمارید باید چند قلم جنس از فروشگاه بخرید؟ در همه این موارد مرد زندگی شما باید مشتاق‌تر از هر کس دیگری دست کمک به سوی‌تان دراز کند.

2.حتما شما را به اطرافیانش معرفی می‌کند

اگر مشتاقانه شما را به اطرافیان و دوستانش معرفی می‌کند قطعا شما را فراتر از یک رابطه چند-ماهه می‌بیند. این مرد آینده‌اش را با شما به اشتراک می‌گذارد. اگر ارتباط شما را موقتی یا صرفاً جنسی بداند، هرگز به خود زحمت نمی‌دهد که وجود شما را با نزدیک‌ترین و عزیزترین خود به اشتراک بگذارد. او می‌خواهد شما را با آدم‌های زندگی‌اش در میان بگذارد، زیرا به شما افتخار می‌کند و فکر می‌کند وجود شما در زندگی‌اش شبیه برنده شدن در لاتاری است.

3.او عاشق صحبت کردن با توست

از هر دری با شما سخن دارد. بر طبق کارشناسان رابطه، این بحث‌ها لزوما درون‌مایه‌های عاشقانه ندارند. پس اگر مرد زندگی شما راحت هر چیزی در ذهن‌اش است را با شما در میان می‌گذارد، می‌توانید آن را نشانه‌ای خوب در نظر بگیرید از اینکه او فهمیده شما درکش می‌کنید و هرگز قضاوتش نمی‌کنید.

8 نشانه که این مرد شما را بی‌نهایت دوست دارد

4.درد دل می‌کند

اگر مردی واقعا به لحاظ عاطفی روی شما سرمایه‌گذاری کرده باشد، راحت است که در کنارتان آسیب‌پذیر باشد و احساساتش را با شما به اشتراک بگذارد. این کار او نشانه شاخصی از اعتماد داشتن به شماست و حاکی از علاقه او به برقراری ارتباط در سطحی عمیق‌تر با شماست.

5.تماس‌اش با شما قطع نمی‌شود

اگر مرد زندگی‌تان تلفن می‌زند، پیام می‌دهد و ارتباط‌اش با شما وصل است، باید بدانید که به لحاظ عاطفی جذب شما شده است. این سطح از ارتباط نشان می‌دهد که شما همواره در ذهن او هستید و پاسخ دادن به تلفن و پیام‌های او روز او را می‌سازد.

6.دوست دارد کنارتان باشد

آیا هرگز سرش برای شما شلوغ نیست؟ اغلب اطراف شماست؟ اگر با خوشحالی همه وقتش را در کنار شما می‌گذارند، سرگرمی‌ها و راحتی‌هایش در کنار شما سپری می‌شود، باید بدانید که الویت زندگی او هستید.

7.دوست دارد هر کاری را با شما انجام دهد

کارشناسان موافق‌اند که تجربه‌های مشترک راهی برای شناخت دیگران است. اکتشاف، مسافرت، دیدار از موزه و کنسرت یا شام خوردن در رستوران یا پیکنیک در کنار چند درخت و جوی آب روان، همگی تجربه‌هایی هستند که او دوست دارد با شما داشته باشد.

اگر مردی این برنامه‌ها را می‌چیند که کنارتان باشد، درواقع دارد با صدای بلند فریاد می‌زند که از تجربه زندگی در کنار شما لذت می‌برد.

8.از شما طلب توصیه می‌کند

اگر مردی نظرتان را می‌پرسد و می‌خواهد قبل از هر نوع تصمیمی راهنمایی‌اش کنید، شما را دوست دارد، به شما احترام می‌گذارد و تحسین‌تان می‌کند. آیا این همان چیزی نیست که می‌خواهیم؟

او درباره پذیرش شغل جدیدش، لباسی که باید برای مهمانی بپوشد و ...نظر شما را می‌پرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساغر

      شوهر دارم ولی هیچکدوم از این خصوصیات نداره میدونم که دوستم نداره خودم سنگ صبور خودمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج