۱۴۲۲۷۵۶
۹۶
۹۶
پ

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

شاید یک کمپین تبلیغاتی معمولی و بدون خلاقیت طرفداران زیادی پیدا نکند؛ اما استفاده از تکنولوژی جدید هوش مصنوعی توجه همه را به کمپین جلب می‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز یک ‌ایده خلاقانه و بسیار جذاب است. مارکتینگ سیلانه سبز با استفاده از هوش مصنوعی توانسته کمپین‌های بسیار بزرگی اجرا کند که از طریق آن­ها محصولات خود را به افراد مختلف معرفی کرده و بازاریابی مؤثری انجام دهد. 

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

معرفی کمپین‌‌های هوش مصنوعی سیلانه سبز

کمپین‌های هوش مصنوعی سیلانه سبز تا به حال تنوع زیادی داشته و توانسته‌ افراد مختلفی را به خود جذب کنند. این کمپین‌ها عبارتند از:

کمپین روز پدر

در این کمپین افراد با ارائه عکس پدر خود و با پاسخ به سؤالات شخصیتی در موردشان، می‌توانستند عکس‌هایی خاص از پدرشان با کمک هوش مصنوعی دریافت کنند.

کمپین محصولات آمبرلا

در این کمپین لازم بود در فروشگاه‌هایی که محصولات آمبرلا داشتند، حاضر شوید. در کنار قفسه‌های محصولات آمبرلا QR CODE وجود داشت که با ارائه عکس خود به آن می‌توانستید عکس‌هایی با طراحی‌های خاص دریافت و استوری کنید. ساخت این استوری‌ها با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شد.

کمپین 2+2 کامان

این کمپین به این شکل است که با خرید ۲ محصول از برند کامان و اسکن  QR CODE  موجود روی قفسه محصولات، رسید خود را آپلود می‌کنید. پس از آپلود رسید، ویدئویی دریافت خواهید کرد که باید  آن را استوری کرده و کامان را تگ کنید. افرادی که در این کمپین شرکت کنند ۲ محصول دیگر از سیلانه سبز هدیه می‌گیرند.

اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در کمپین تبلیغاتی

هوش مصنوعی قابلیت‌های خیلی زیادی دارد و شرکت سیلانه سبز با شناخت این قابلیت، از این تکنولوژی در کمپین‌های خود استفاده می‌کند. شرکت‌هایی که به دنبال پیشی گرفتن در تبلیغات هستند، باید از رویه نوین استفاده کنند. در دنیای امروز هوش مصنوعی جایگاه خاصی پیدا کرده و در زمینه تبلیغات و کمپین‌ها هم استفاده از آن چندین برابر شده است. در تبلیغات قدیمی معمولا از  تصاویر گرافیکی تکراری استفاده می‌شد؛ اما امروزه با کمک هوش مصنوعی از خود شخص می‌توان برای تبلیغات کمک گرفت و جذابیت تبلیغات را بیشتر کرد.

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

ترکیب علم هوش مصنوعی و خلاقیت انسان می‌تواند به بهتر اجرا شدن کمپین‌ها ختم شود. کمپین‌هایی که صد‌ها هزار نفر در آن شرکت می‌کنند. سیلانه سبز با شناخت از برند خود و استفاده از هوش مصنوعی، کمپین‌هایی را اجرا کرد که با کمک آن در مدت کوتاهی افراد بیشتری با این مجموعه آشنا شدند. برای استفاده از هوش مصنوعی در کمپین‌ها، بودجه اختصاصی در نظر گرفته شده و پرسونای هدف کاملا مشخص است. بنابراین با این روند به زودی هوش مصنوعی جایگاه مناسب‌تری در سیلانه سبز پیدا کرده و قدرت بازاریابی مجموعه را افزایش می‌دهد.

سخن آخر

توجه به هوش مصنوعی در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به یکی از اهداف مهم سیلانه سبز تبدیل شده است. در کمپین‌های اجرا شده توسط این مجموعه، اجرای خلاقیت‌ از طریق هوش مصنوعی باعث بالا رفتن بازدید محتوا و شناخت بهتر محصولات برند می­‌شود. با توجه به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مشخصی که انجام شده، هوش مصنوعی به یک بخش مهم در سیلانه سبز تبدیل خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج