adexo3
۱۴۲۲۳۴۳
۳ نظر
۸۸۸
۳ نظر
۸۸۸
پ

انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه در انتخابات

بیایید فرض کنیم همه کسانی‌که در تهران رأی دادند از باب عمل به واجب و تکلیف بوده است؛ این گزاره، خیلی وضع را بحرانی‌تر جلوه می‌دهد! بیش از ۹۰ درصد تهرانی‌ها کاری به واجب و تکلیف و تبلیغات در رسانه‌ها و توصیه بزرگان ندارند و این بیش از زنگ خطر است.

خبرآنلاین: بیایید فرض کنیم همه کسانی‌که در تهران رأی دادند از باب عمل به واجب و تکلیف بوده است؛ این گزاره، خیلی وضع را بحرانی‌تر جلوه می‌دهد! بیش از ۹۰ درصد تهرانی‌ها کاری به واجب و تکلیف و تبلیغات در رسانه‌ها و توصیه بزرگان ندارند و این بیش از زنگ خطر است.

انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه در انتخابات

روزنامه رسالت در سرمقاله روز شنبه خود، به تحلیل مشارکت پایین در انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم پرداخت و این موضوع را «فاجعه» و «بحران» توصیف کرد.

مسعود پیرهادی سردبیر روزنامه اصولگرای رسالت، نوشت: دور دوم انتخابات، همواره کم‌فروغ‌تر و ضعیف‌تر از دور اول برگزار می‌شود؛ حالا در شرایطی که دور اول، مشارکت ۲۵ درصدی داشتیم، فاجعه‌ای در مشارکت مثل روز جمعه دور از ذهن و پیش‌بینی‌ها نبود.

اصرار دارم در این نوشته از «فاجعه» و «بحران» و قدری «تحقیر» استفاده کنم بلکه ککمان بگزد؛ شاید تکانی بخوریم و دست از این تغافل‌ها که غافلمان کرده برداریم؛ چه‌بسا تغییراتی ایجاد کردیم و مسائل را زیر فرش پنهان نکردیم.

در ادامه سرمقاله روزنامه رسالت آمده است:

«همه آمده بودند» این عبارت را معمولا خبرنگاران صداوسیما بعد از انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و تشییع پیکر چهره‌های شاخص می‌گویند. اصلا چرا خجالت بکشیم؟ الآن هم بگوییم همه آمده بودند؛ همه رأی‌های تکلیفی؛ این درحالی‌است‌که از بقیه صنف‌های رأی‌دهنده، چشم‌پوشی می‌کنم. بیایید فرض کنیم همه کسانی‌که در تهران رأی دادند از باب عمل به واجب و تکلیف بوده است؛ این گزاره، خیلی وضع را بحرانی‌تر جلوه می‌دهد! بیش از ۹۰ درصد تهرانی‌ها کاری به واجب و تکلیف و تبلیغات در رسانه‌ها و توصیه بزرگان ندارند و این بیش از زنگ خطر است؛ این یعنی زنگ خطر مدت‌هاست دارد سروصدا می‌کند اما انگارنه‌انگار.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاپیون

      این شد یک حرف و نقد حسابی و دلسوزانه.

    • ناشناس

      سیاه نمایی نکن،گفتند حماسه بوده !!!!!!!!!!

    • ناشناس

      کو گوش شنوا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج