adexo3
۱۴۲۴۹۴۶
۱۷۳۵
۱۷۳۵
پ

هیچ تیمی از دست این لژیونر استقلالی در امان نیست

مهدی قایدی در دیدار برابر صدرنشین امارات یک گل زد و یک پاس گل داد تا بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خود از حیث گلزنی را به ثبت برساند.

ورزش‌سه: همانطور که حدس زده می‌شد، ستاره ایرانی اتحاد کلباء موفق شد رکورد شخصی خود یعنی ثبت بیشترین تعداد گل زده در طول یک فصل را بشکند و او این بار با گلزنی برابر تیمی که احتمال فراوان قهرمان ادنوک لیگ امارات خواهد شد، به روند فوق‌العاده‌اش ادامه داد.

هیچ تیمی از دست این لژیونر استقلالی در امان نیست

جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که مهدی قایدی بهترین بازیکن اتحاد کلباء در این فصل بوده است. ستاره ایرانی که در یک تیم معمولی و درجه دوم اماراتی توانسته است غول‌های این کشور را یکی پس از دیگری از دم تیغ بگذراند، برای پنجمین دیدار متوالی توانست گلزنی کند و این بار الوصل جدیدترین قربانی او بود.

در شرایطی که کلباء در دقیقه پنجم و روی اشتباه عجیب و بچه‌گانه محمد سبیل 10 نفره شده بود، روی هوش و نبوغ مهدی قایدی در دقیقه شانزدهم به گل رسید تا صدرنشین لیگ امارات خطر جدی برای از دست دادن امتیاز احساس کند.

پس از یک پاس از خط دفاعی کلباء به پشت مدافعان الوصل، این عبدالرحمن خمیس مدافع میهمان بود که توپ را به کنترل خود درآورد اما سماجت قایدی و تلاش او برای تصاحب توپ سبب شد تا ستاره ایرانی در شرایطی که تک و تنها مقابل چند مدافع حریف بود، فرصتی را به دست بیاورد.

در شرایطی که سفیان بوتفینی، مدافع مراکشی الوصل مقابل قایدی بود و یک بازیکن دیگر نیز در تلاش برای نزدیک شدن به او بود، اما قایدی با یک شوت زمینی دیدنی، توپ را از میان مدافعان میهمان عبور داد و به دور از دستان سنگربان الوصل که چالش مانکن اجرا کرده بود، دروازه را باز کرد.

هیچ تیمی از دست این لژیونر استقلالی در امان نیست

این شانزدهمین گل مهدی قایدی در این فصل بود آن هم در شرایطی که ستاره ایرانی کلباء در پنج بازی اخیر تیمش توانسته دروازه رقبا را باز کرده و به تک ستاره تیمش در این فصل تبدیل شود.
قایدی در لیگ نوزدهم و فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ توانسته بود پانزده بار برای استقلال گلزنی کند، حالا بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خودش را شکسته است. او در این فصل برابر تیم‌های الشارجه (۲ گل)، عجمان (۲ گل)، الوحده، الامارات (۳ گل)، البطائح، الجزیره، النصر، الوصل و العین (۳ گل) گلزنی کرده بود و حالا نام الوصل نیز به فهرست قربانیان این بازیکن اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج