adexo3
۱۴۱۰۴۶۷
۳۵۱۱
۳۵۱۱
پ

۱۰ کار خفنِ بچه‌پولدارها که ما نمی‌توانیم انجامشان دهیم

اپل ویژن پرو یک هدست محاسباتی فضایی گرانقیمت در کشور ماست که تجربه‌ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با هم ترکیب کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برترین‌ها: اپل ویژن پرو یک هدست محاسباتی فضایی گرانقیمت در کشور ماست که تجربه‌ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با هم ترکیب کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ساده‌ترین چیزی که می‌توانیم درباره این محصول 200 و خورده‌ای میلیون تومانی بگوییم تا متوجه کاربرد آن شوید، همان ایجاد حسی است که گویا در یک محل خیالی حضور دارید. اما این تمام ماجرا نیست؛ این هدست جذاب، امکانات بسیار بیشتری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. دنیایی را تصور کنید که با زدن اپل ویژن پرو به چشم‌های خود، سینمای شخصی بر روی چشم‌هایتان دارید. حالا  می‌توانید یک صفحه مجازی قابل تنظیم را برای لذت بردن از تماشای فیلم، بازی کردن و …  را در هر محیطی تجربه کنید. البته این دستگاه تنها به پخش فیلم و فایل تصویری اختصاص ندارد و  می‌توانید از آن برای کنسول‌های بازی مانند PS5 استفاده کنید. در اولین تصاویری که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، بلاگرها با استفاده از این گجت قادر هستند در حین صرف غذا، بازی کرده و حتی کارهای روزانه خود را در فضای مجازی انجام دهند.

10 کار خفنِ بچه‌پولدارها که ما نمی‌توانیم انجامشان دهیم

وقتی کاربر هدست واقعیت مجازی Vision Pro را بر روی سر خود قرار می‌دهد، یک صفحه نمایش خارجی قادر است چشمان کاربر را به دنیای بیرون نشان دهد. این امر باعث بهتر شدن ارتباط بین کاربران Apple Vision Pro می‌شود. هنگامی که کاربر به طور کامل وارد واقعیت مجازی می‌شود، سیستم لنزها را به صورت سیاه نشان می‌دهد. اما در حالت واقعیت ترکیبی و دیدن محیط واقعی، چشمان کاربر ظاهر می‌شود. زمانی که قرار است مدل جدیدی از یک محصول به بازار عرضه شود، شرکت سازنده عیب‌های طراحی نسل قبلی را بهبود می‌بخشد تا مدل بهتر و کامل‌تری به‌وجود بیاید، اتفاقی که در آیفون‌ها و گلکسی‌های سامسونگ و حتی مک بوک‌های خود اپل شاهد هستیم. ویژن پرو اما داستان متفاوتی دارد و اولین نسل از هدست واقعیت ترکیبی اپل است و به همین جهت سازنده آمریکایی باید طرح ابتدایی و اولیه را تولید می‌کرده که اتفاقا نتیجه خوب و جذاب از آب درآمده است.

در ادامه مطلب که برگرفته از رشته‌توئیت کاربری به نام "علی" است به سراغ ۱۰ عمل منحصر به فردی که می‌توان با این گجت پیشرفته انجام داد می‌رویم:

حدود ۳ ماه هست که اپل ویژن پرو اومده و کارهایی که ملت باهاش کردن واقعا عجیب هست! تو این رشتو ۱۰ تا کاری که باهاش انجام میشه داد را ببینید:‌

۱. Wifi AR یا بررسی پوشش وای‌فای در داخل خونه

۲. شنونده خوبی برای دوستانتان باشید و از برنامه‌ها هم لذت ببرید

۳. ببینید قلب و اعضای بدن چطور کار می‌کنند

۴. اگه توانایی مالی دارید، یک کیبورد مک بوک از مانیتور جدا کنید تا ستاپ خانگی خودتان را رو هوا ببینید

۵. روی هوا نقاشی بکشید!

۶. هلیکوپتر درست کنید و حرکتش دهید

۷. به صورت سه‌بعدی فوتبال را همراه با آنالیز ببینید یا بازی کنید

۸. زوم کنید. انگار که چشمانتان لنز دارد

۹. دنیا را بگردید و به هر جایی که خواستید بروید.

۱۰. ببینید چطور چیزها کار می کنند یا ساخته شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج