adexo3
۱۴۲۳۷۴۲
۳ نظر
۱۱۹۲
۳ نظر
۱۱۹۲
پ

بازیکنان پرسپولیس شاکی اما ساکت‌اند!

اخیراً شنیده شده بزودی ۱۰ درصد دیگر از رقم قرارداد اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می‌شود اما بازیکنان از شنیدن این خبر بیشتر عصبانی شده‌اند.

ایران ورزشی: با مشخص شدن مالکیت باشگاه پرسپولیس و در اختیار گرفتن ۸۵ درصد سهام باشگاه توسط کنسرسیوم بانکی به نظر می‌رسید بالاخره اوضاع اقتصادی این باشگاه روبه‌راه خواهد شد و یک بار برای همیشه ماجرای غر زدن بازیکنان و مربیان درباره دریافت نکردن مطالبات‌شان تمام می‌شود.

این اتفاق با پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرسپولیس در همان هفته نخست تصدی کنسرسیوم بانکی بر این باشگاه جدی‌تر هم شد اما با توقف و سکون رخ داده در این خصوص دوباره اعتراض‌ها و غر زدن‌ها شروع شده است.

واقعیت اینکه باشگاه پرسپولیس ۵۰ درصد رقم قرارداد این فصل به علاوه ۵۰ درصد آپشن‌های فصل قبل را از باشگاه‌شان طلبکارند و حتی برخی از آنها که قدیمی‌ترند از دو فصل قبل ۵ درصد از رقم قراردادشان را نگرفته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس شاکی اما ساکت‌اند!

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند با توجه به تورم موجود 50 درصد آپشن‌های فصل قبل‌شان الان در واقع حکم 10 تا 20 درصد ارزش سال گذشته را دارد ضمن اینکه هنوز هم معلوم نیست چه زمانی این مبلغ را بگیرند. همچنین آنها می‌گویند مبالغ مربوط به قرارداد این فصل‌شان هم ارزش کمتری پیدا کرده چرا که به موقع پول نگرفته‌اند و در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل نصف رقم قراردادشان را‌ طلب دارند.

فصل جاری لیگ برتر در تاریخ 11 خردادماه تمام می‌شود و دو هفته زمان برای مدیران باشگاه باقی است تا مطالبات مربیان و بازیکنان را فارغ از هر نتیجه‌ای پرداخت کنند اما این اتفاق تقریباً محال به نظر می‌رسد. بعضاً گفته شده این ماجرا وابسته به حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیأت مدیره یا تغییرات کلی هیأت مدیره باشگاه است اما حتی همین هفته نماینده کنسرسیوم بانکی یک سیت خالی در هیأت مدیره را بگیرد بعید است تسویه حساب با بازیکنان به موقع انجام شود.

طی روزهای اخیر شایعه شده بود بازیکنان از بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات‌شان شاکی‌اند و قصد دارند بزودی علیه رضا درویش موضع بگیرند اما واقعیت اینکه پس از آن پرداخت ده درصدی که با دریافت وام از مالک جدید تحقق یافته، از سوی باشگاه درباره پرداختی بعدی به آنها قولی داده نشده بود و بازیکنان هم با وجود ناراحتی و صحبت در این باره در حاشیه تمرین که تا حدی شبیه به غر زدن هم هست قصد مصاحبه و اعتراض به مدیرعامل را ندارند.

بازیکنان پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌دانند در این مقطع حساس چنانچه برای پول مصاحبه کنند و جو را به هم بریزند در رقابت تاریخی و کورس قهرمانی با استقلال متهم به کم کاری و حاشیه‌سازی در این موقعیت حساس می‌شوند پس خبری از مصاحبه اعتراضی نخواهد شد اما آنها کم و بیش پیگیر مطالبات خود هستند. در عین حال خبری از اعتراض و اعتصاب در تمرین هم نیست چرا که هیچ بازیکنی دوست ندارد در این مقطع از سوی هواداران متهم به پول پرستی و عامل از دست رفتن شانس قهرمانی شود کما اینکه اگر قرار بر اعتصاب بود شاید در هفته‌های گذشته منجر به نتیجه برای آنها می‌شد ولی حالا کارکردی کشنده برای آنها خواهد داشت.

اخیراً شنیده شده بزودی 10 درصد دیگر از رقم قرارداد اعضای تیم پرسپولیس پرداخت می‌شود اما بازیکنان از شنیدن این خبر بیشتر عصبانی شده‌اند چرا که منتظر دریافت 50 درصد باقیمانده قرارداد خود و تسویه حساب تا پایان فصل هستند و 10 درصد به دردشان نمی‌خورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آشپز چندتا باشد همین است

    • مکتب گلبرگ کراکی

      ما با کیسه فرق داریم

    • feriajal

      باشگاه ها شده منبع دلالی ارزش پول یه زمان طرف افتخارش پوشیدن این تیمها بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج