adexo3
۱۴۲۳۴۴۸
۱۵۹
۱۵۹
پ

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

گجت های جدید هواوی برای سال ۲۰۲۴ شامل دو ساعت هوشمند مخصوص کودکان، ماوس بی‌سیم، عینک آفتابی هوشمند، هدفون بی‌سیم و یک پاور بانک مغناطیسی رونمایی شدند.

گجت نیوز: امروز، هواوی در کنفرانس معرفی محصولات تابستانی خود، انبوهی از دستگاه‌های جدید را رونمایی کرد. علاوه بر لپ‌تاپ میت بوک ۱۴، تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی و همینطور ساعت هواوی واچ فیت ۳ که چندی پیش خبر معرفی آن‌ها را کار کردیم، از تلویزیون هوشمند Huawei Vision Smart Screen ۴ / ۴ SE خود پرده‌برداری کرده است. غول چینی همچنین یک ماوس بی‌سیم، یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان، یک عینک هوشمند، یک هدفون با گیره رایگان و یک پاور بانک مغناطیسی همه کاره را نیز معرفی کرد.

گجت های جدید ۲۰۲۴ هواوی

در ادامه به معرفی تمام این محصولات و گجت‌های جدید که در این کنفرانس به‌معرض نمایش عموم درآمده، خواهیم پرداخت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

نسل دوم ماوس بی‌سیم هواوی

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

هواوی در این کنفرانس خبری از نسل دوم ماوس بی‌سیم خود رونمایی کرد. این ماوس که با نام Star Flash Edition شناخته می‌شود، با قیمتی معادل 199 یوآن (حدود 28 دلار) به فروش خواهد رسید.

ماوس بی‌سیم جدید هواوی از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد که از آن جمله می‌توان به تکنولوژی اتصال Star Flash اشاره کرد. این تکنولوژی با نرخ بازگشت 1 کیلوهرتز و قابلیت‌های دفع تداخل استثنایی، از نسل پیشین خود پیشی می‌گیرد. همچنین، پشتیبانی از دو روش اتصال USB-A و بلوتوث 5.1 با استفاده از سنسور مجاورت، بر انعطاف‌پذیری این محصول می‌افزاید. علاوه بر این دقت بالای این ماوس تا 12000 DPI، ردیابی بی‌نقص را برای کاربران تضمین می‌کند.

علاوه بر جذابیت بصری، این ماوس در سه رنگ زیبا عرضه می‌شود که شامل سفید برفی، آبی مرکب و خاکستری سحابی می‌شود.

لازم به ذکر است که هواوی علاوه بر ماوس بی‌سیم نسل دوم استاندارد، نسخه Star Flash Edition را نیز معرفی کرده است که با قیمت کمی بالاتر، یعنی 229 یوآن (حدود 32 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

دو ساعت هوشمند جدید مخصوص کودکان

هواوی به تازگی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های Huawei Children’s Watch ۵ Pro و Huawei Children’s Watch ۵ Shinyao Edition رونمایی کرد. نسخه پرو با قیمت ۱۱۹۸ یوان (حدود ۱۶۶ دلار) و در رنگ‌های صورتی و آبی عرضه می‌شود، در حالی که قیمت نسخه شینیائو ۶۹۸ یوان (حدود ۹۷ دلار) است.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

این ساعت‌ها با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند موقعیت‌یاب آفلاین نسخه ۲.۰، باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰ متر و امکان ردیابی موقعیت حتی بدون اتصال به شبکه به مدت ۵ روز، همراه هستند. همچنین این گجت‌ها دارای قابلیت‌هایی برای کنترل اعتیاد به استفاده، دوربین دوگانه با کیفیت بالا و فیلتر محتوا برای حفظ امنیت کودکان هستند.

ساعت هوشمند کودک ۵ پرو اولین محصول در این صنعت است که گواهینامه محافظت از امنیت کودکان را از مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین دریافت کرده است. این نشان‌دهنده تعهد هواوی به تضمین امنیت کودکان خواهد بود. این ساعت‌های هوشمند قرار است تا چند روز دیگر به بازار عرضه شوند و راه‌حل جامعی را برای والدین جهت ردیابی موقعیت فرزندانشان و اطمینان از سلامت آن‌ها ارائه دهند.

با امکاناتی مانند موقعیت‌یاب آفلاین، مقاومت در برابر آب و گواهینامه‌های ایمنی، ساعت‌های هوشمند کودک ۵ پرو و نسخه شینیائو نیازهای والدین امروزی را که اولویت آن‌ها امنیت و سلامت فرزندانشان در دنیای دیجیتال است، برآورده می‌کنند. این ساعت‌ها ترکیبی از ویژگی‌های کاربردی و ایمنی را ارائه می‌دهند که آنها را به ابزاری ارزشمند برای والدینی تبدیل می‌کند که می‌خواهند با فرزندان خود در ارتباط باشند و در عین حال از آنها محافظت کنند.

عینک آفتابی هوشمند Smart Glasses ۲ با فریم مربعی

هواوی با معرفی یک عینک هوشمند جدید دارای فریم مربعی و لنز آفتابی، سبد محصولات عینک‌های هوشمند خودش را گسترش داد. این مدل جدید با قیمت ۲۲۹۹ یوان (حدود ۳۱۸ دلار) به جمع مدل‌های بدون فریم، خلبانی، فریم مربعی نیمه، تیتانیوم توخالی و فریم طلایی که قبلا عرضه شده بود اضافه می‌شود و طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

عینک آفتابی فریم مربعی هواوی دارای طراحی فول فریم با لنزهای تیره است که محافظت عالی در برابر نور خورشید را ارائه می‌دهد. این لنزها با ۱۱ لایه پوشش باکیفیت پوشانده شده‌اند که هم شیک و هم کاربردی هستند. با وجود طراحی جدید، پیکربندی دسته‌ها بدون تغییر باقی مانده و تناسب باریک و راحت عینک هوشمند Smart Glasses 2 را حفظ کرده است.

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های عینک هوشمند جدید هواوی، طراحی فریم مربعی باریک‌تر آن است. پهن‌ترین قسمت دسته بلندگو ۲۰ درصد کوچک‌تر شده و تنها ۹.۷ میلی‌متر عرض دارد. همچنین پهن‌ترین قسمت انتهای دسته ۲۸ درصد کوچک‌تر شده و اکنون فقط ۸.۳ میلی‌متر است.

امکانات صوتی این عینک آفتابی هوشمند هواوی

در بخش فنی، عینک هوشمند ۲ هواوی از قابلیت‌های صوتی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این عینک با بهره‌گیری از اولین واحد موج‌دار دو دیافراگمی تک جهته در صنعت، دامنه بلندگو را ۴۰ درصد و بلندی صدای پخش محتوا را ۳۰ درصد افزایش داده است. این امر منجر به تجربه‌ای فراگیرتر و قدرتمندتر از صدا برای کاربران می‌شود.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

از نظر عمر باتری نیز این گجت می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۱ ساعت پخش موسیقی یا ۹ ساعت مکالمه را ارائه دهد. قابلیت شارژ سریع به کاربران امکان می‌دهد تا تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، از ۳ ساعت گوش دادن به موسیقی لذت ببرند. همچنین شارژ کامل آن تنها در ۵۰ دقیقه انجام می‌شود.

این محصول با گواهی IP54 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. یکی از ویژگی‌های برجسته عینک هوشمند 2 هواوی، قابلیت اتصال چند دستگاهی آن است. کاربران می‌توانند به‌صورت آزادانه بین تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به HarmonyOS، صدا را جابه‌جا کنند. همچنین با دستگاه‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز نیز سازگار است. این انعطاف‌پذیری، یکپارچگی آسان با طیف وسیعی از دستگاه‌ها را تضمین می‌کند.

هدفون جدید FreeClip هواوی با یک رنگ جذاب

هواوی رنگ جدید Warm Nebula هدفون FreeClip خودش را با قیمت ۱۲۹۹ یوان (۱۸۰ دلار) عرضه کرده است. این هدفون نوآورانه با طراحی باز و فناوری C-bridge همراه است و تجربه منحصربه‌فردی از گوش دادن در عین راحتی و عملکرد مناسب را ارائه می‌کند. هدفون‌های FreeClip مناسب کسانی است که به‌دنبال یک اکسسوری شیک و راحت با کیفیت صدای بالا هستند.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

این هدفون‌ها از یک درایور دو آهنربای 10.8 میلی‌متری بهره می‌برند که از کدک‌های صوتی مختلفی از جمله SBC، AAC، L2HC و LC3 پشتیبانی می‌کند. عمر باتری آن‌ها با احتساب کیس شارژ تا 36 ساعت است و دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می‌باشد. FreeClip همچنین از اتصال دو دستگاه و مکث و پخش خودکار هنگام بیرون آوردن یا گذاشتن هدفون‌ها پشتیبانی می‌کند.

پاور بانک مغناطیسی همه کاره جدید هواوی

هواوی یک پاور بانک مغناطیسی همه کاره با قابلیت‌های شارژ چند منظوره را هم در کنار این گجت های جدید عرضه کرده است. این پاور بانک تنها ۱۱.۲۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن فقط ۱۴۱ گرم است که باعث می‌شود به‌راحتی بتوان آن را با خود حمل کرد. این محصول از سه حالت شارژ شامل شارژ بی‌سیم ۱۵ وات برای گوشی‌های هوشمند، شارژ خروجی سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم پایه ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های خود را به‌صورت بی‌سیم یا با اتصال سیم شارژ کنند که انعطاف‌پذیری و راحتی را به آن‌ها هدیه خواهد داد.

هواوی انبوهی از گجت‌های جدید خود را معرفی کرد

این پاور بانک در رنگ سفید عرضه می‌شود و دارای یک پایه تاشو در قسمت پشتی خود است که بر جنبه کاربردی بودن طراحی آن می‌افزاید. با این حال، هواوی ظرفیت این پاور بانک را در کنفرانس مطبوعاتی اعلام نکرد. به طور کلی، به نظر می‌رسد پاور بانک مغناطیسی همه کاره جدید هواوی یک راه‌حل شارژ جمع و جور و چندمنظوره برای دستگاه‌های تلفن همراه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج