adexo3
۱۴۲۳۴۲۲
۲۰۷
۲۰۷
پ

نه، قرار نیست تعداد دوربین‌های این گوشی محبوب کم شود

ظاهراً برخلاف خبرها قرار نیست سامسونگ تعداد دوربین های گلکسی اس ۲۵ اولترا را کم کند و برنامه‌های دیگری برای S۲۵ Ultra دارد.

گجت نیوز: طبق گزارش چند روز پیش، گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد دوربین تله‌فوتو ۳ برابری گلکسی اس ۲۵ اولترا را حذف کند و به جای آن از حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برای زوم کوتاه‌برد استفاده کند. اما حالا افشاگر قابل اطمینان، Ice Universe، ادعا کرده که «مطمئن است» پرچمدار بعدی سامسونگ همچنان دارای چهار دوربین خواهد بود.

دوربین چهارم گلکسی اس ۲۵ اولترا حدف نمی‌شود، بهتر هم خواهد شد

Ice Universe به‌طور خاص تأکید می‌کند که ماژول زوم ۳ برابر حذف نخواهد شد و حتی ارتقاء آن بسیار محتمل است. دوربین ۱۰ مگاپیکسلی ۳ برابر از زمان معرفی در گلکسی اس ۲۱ اولترا تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. البته تغییرات جزئی در اندازه سنسور و فاصله کانونی دقیق (۶۷ یا ۷۰ میلی متر) وجود داشته است، اما هیچ چیز قابل توجهی نبوده است.

در مورد دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه نیز همین موضوع صادق است. این دوربین هم از زمان گلکسی اس ۲۰ اولترا تغییری نکرده است.

نه، قرار نیست تعداد دوربین‌های این گوشی محبوب کم شود

دوربین اصلی سری اولترا تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM1 در گلکسی اس ۲۰ اولترا، به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3 در گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲ اولترا، و نهایتاً به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی HP2 در گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۴ اولترا رسیدیم.

انتظار فعلی این است که گلکسی اس ۲۵ اولترا از همان حسگر HP2 استفاده کند، اما با بهبودهای دیگری برای جذب نور بیشتر همراه باشد. این موضوع بهعنوان دلیلی برای حذف ماژول زوم گوشی عنوان شده بود.

ماژول پریسکوپی شاید یکی از اجزایی باشد که در طول سال‌ها بیشتر از همه تغییر کرده است و به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۵ نیز از این قاعده مستثنی نباشد. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال آزمایش یک لنز با فاصله کانونی متغیر (بین دو نقطه از پیش تنظیم شده، به جای تغییر روان مانند کاری که سونی در سری Xperia 1 انجام می‌دهد) است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج