adexo3
۱۴۲۱۴۵۹
۳ نظر
۳۰۸۸
۳ نظر
۳۰۸۸
پ

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۷:۱۵ امروز یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که  گروگانگیر با تهدید چاقو ، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

تصویر منتشر شده از فرد گروگانگیر

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگانگیر گفت:‌ فرد گروگانگیر برای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که در همین راستا بلافاصله ماموران در یک عملیات سریع  با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن ، اقدام به مهار و اطفای حریق و هنزمان نجات افراد ربوده شده کردند. 

به گفته محمدیان، خوشبختانه افراد به گروگان گرفته شده بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی آزاد شده و فرد گروگانگیر هم دستگیر شد.

وی درباره انگیزه این اقدام نیز گفت: در همان تحقیقات اولیه، فرد گروگانگیر انگیزه خود شخصی و با هدف انتقام و اخاذی از پدر خانواده اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی اظهارکرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

تصاویری از یک گروگانگیری آتشین در پالادیوم تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آفرین به مأمورین انتظامی

    • ناشناس

      تهران چقدر ترسناک شده دم پلیس باغیرت گرم واقعاً جونشون کف دستاشونه

    • ناشناس

      چه ناامن شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج