adexo3
۱۴۲۰۷۶۶
۷ نظر
۶۴۲۵
۷ نظر
۶۴۲۵
پ

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

شب گذشته اوج التهاب جایی در غرب تهران دنبال شد.

برترین‌ها - سهراب نامجو: شب گذشته اوج التهاب جایی در غرب تهران دنبال شد. حوالی ساعت 22:30 وقتی داشت معادلات به سمت از دست رفتن صدر جدول برای شاگردان نکونام پیش می‌رفت اما یک شوت ناگهانی آرامش را به اردوی استقلال برگرداند. حالا چهار هفته داغ در پیش داریم و هر کدام از تیم‌های پرطرفدار پایتخت منتظر لغزش دیگری‌ست.

به غیر از حواشی فوتبالی بازی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، نکته مهمی که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده، تصویری از یک بانوی طرفدار پرسپولیس بود که در روز منع ورود آنان به «وطنی» با پرچمی در دست، از پنجره کوچک منزل خود در شرایط بسیار سخت، شاگردان اوسمار را تشویق می‌کند، در حالی که جایگاه زنان در ورزشگاه را به طرفداران پرسپولیس داده بودند! لازم به یادآوری است ممنوعیت دوباره ورود زنان به برخی ورزشگاه‌ها به بهانه بغل کردن جیمی‌جامپِ زن توسط حسین حسینی در اراک آغاز شد و بعد از حواشی عجیب و مشکوک بازی پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی به اوج خود رسید، حالا هم کلیدواژه خدشه‌دار شدن کرامت بانوان، ممنوعیت حضور زنان در دو بازی نساجی مقابل استقلال و پرسپولیس در قائم‌شهر را رقم زده است.

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

برای بررسی حواشی این دو بازی با ما همراه باشید:

شوک سروش به اردوگاه سرخ

سروش رفیعی حالا از باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. مرد آرام خط میانی سرخ‌ها اما میل زیادی به خطا کردن دارد. سروش تقریبا علیرغم میل به بازی خلاقانه و طراحی حملات سرخ‌ها، اشتیاق عجیبی به بازی تخریبی دارد اما اتفاقی که دیشب برای تیمش رقم زد کمی هواداران پرسپولیس را شوکه کرد.

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

فقط پنج دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که سروش، رشته‌های اوسمار و هم‌تیمی‌هایش را پنبه کرد و آن‌ها نزدیک به چهل دقیقهف ده نفره بودند، گل دریافت کردند و اگر پاس دقیق سینا اسدبیگی و هوش اورونوف نبود حالا احتمالا تکلیف قهرمان لیگ مشخص شده بود.


شب درخشان خارجی‌ها

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

سرخابی‌ها دیشب مجموعا چهار گل وارد دروازه حریفان کردند که تمامی گل‌ها را بازیکنان خارجی این دو تیم به ثمر رساندند. بارها از ثمره حضور بازیکنان باکیفیت خارجی گفتیم و خب دو رقابت دیشب مصداق روشنی بر این گفته است. ارتش تک‌نفره اوستون اورونوف در پرسپولیس با درخشش در چمن مطبوع وطنی، یک هفته دیگر، پرسولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت.

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

در سوی دیگر وقتی کار استقلال گره خورده بود و خط دفاع و هافبک این تیم رمقی برای ادامه دادن نداشتند، ماشاریپوف و بلانکو به داد نکونام رسیدند. هر دو گل آبی‌ها در سطح بالایی به ثمر رسید و اگر بگوییم آزادی، متفاوت‌ترین شبش در فصل اخیر را تجربه کرد، بیراه نگفته‌ایم.


روزبه چشمی در تیررس کارشناسان

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

درباره داوری اما با دو روی یک سکه مواجهیم. جدال قائمشهر یک تصمیم خبرساز داشت و آن هم اخراج سروش بود که تمامی کارشناسان به اتفاق این تصمیم را درست دانستند. اما روی دیگر سکه مربوط به تهران و نبرد آزادی‌ست. روزبه چشمی، نامی بود که ذوبی‌ها پس از بازی در میکسدزون یک صدا فریاد می‌زدند و معتقد بودند باید اخراج می‌شد. کارشناسان نیز روی صحنه صحنه‌های مشکوکی که روزبه در باکس جریمه استقلال رقم زد اتفاق نظر ندارند اما صحبت‌هایی هم درباره یک پنالتی برای ذوب‌آهن مطرح است که از چشم داور دور مانده. به هر حال فوتبال ایران قطعا نیاز به VAR دارد!


یک نام تکراری؛ مهدیِ هاشمی‌نسب

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

اما درباره مهدی هاشمی نسب، مردی که موتورش را قبل از سوت آغاز بازی، حین گرم کردن تیمش روشن کرده بود. پرسپولیس گل اول را خورده و وقتی خبر به تهران مخابره می‌شود، هاشمی‌نسب از فرط شادی، توپ را به هوا می‌فرستد. قاب بعدی که از او خبرساز شد، خوشحالی اگزجره‌ای بود که پس از گل دوم استقلال داشت. فریادهایی به سمت آسمان و دلبری از هواداران استقلال. او پس از بازی نیز گفته که این تیم برای ما قهرمان است حتی اگر سوم یا چهارم بشویم. استاد؛ با هر فرمول ریاضی که محاسبه کنید، سوم یا چهارم نمی‌شوید!


تیرخلاص به یک خوشی شبانه

دیشب در میان شادمانی استقلالی‌ها و هواداران در آزادی، یک تصمیم نسنجیده، کام آبی‌ها را تلخ کرد. همان لحظه‌ای که حامدی‌فر با خودش فکر کرد الان که بردیم بهترین فرصت است تا مهرداد رضایی را به خاطر بازی رفت ادب کنم! و خب شد آنچه نباید می‌شد. حالا مهرداد رضایی هم علنا حامدی‌فر را تهدید کرده و گفته باید خیلی مراقب خودش باشد!

تصویر عاشق‌ترین دختر سال، چشم یک ایران را تَر کرد

اما نکته مهمی که این روزها در میکسدزون آزادی می‌گذرد فراتر از چیزی‌ست که در زمین فوتبال می‌گذرد. میکسدزون به مثابه یک تریبون آزاد شده که شجاع خلیل‌زاده آزادانه توهین کند یا مهرداد رضایی با زیان تهدید صحبت کند. خب آقایان چرا این فرصت را برای دیگر مسائل نمی‌گذارید؟ چرا از رنج مردم نمی‌گویید؟ شما که از فوتبال صحبت نمی‌کنید پس لااقل حقوقتان را حلال کنید. باقی بقایتان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      قطعا نیاز به VAR داره اما تیمی که میگه از اومدنش ضرر میکنیم استقلال نیست

    • وب

      چشم یه ایران تر شد بخاطر یه دختر که از جرز دیوار داره فوتبال میبینه؟!!!!! خیلی مهم و تأثیر گذار بود......

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اینا اصلا تو دنیای موازی زندگی می کنند خخخخخ

    • ناشناس

      70 سال حسرت یک جام اسیا خخخخ

    • کیسه تبانی

    • ناشناس

      زنها باید همه جا باشند غیر از خونه غیر از آشپزخونه اینا اینو میخوان

    • ناشناس

      هاشمی نسب بی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج