۱۴۲۴۰۴۰
۹۳
۹۳
پ

تاکید مازن حریری و سیلانه‌ سبز برای حمایت از ایده‌های نسل جدید

سیلانه سبز با به کارگیری نسل جوان و نواندیش در بخش‌های مختلف، از ایده‌های و تقاضای آن‌ها چه در تولید محصولات و چه در بحث تحقیق و توسعه بازار بهره جسته است و بدین ترتیب به نوعی از قشر پویا حمایت خود را نشان داده است.

هلدینگ سیلانه‌ سبز یکی از هلدینگ‌های معتبر در حوزه FMCG است. این برند با‌سابقه‌ برای معرفی محصولات خود به مشتریان با حفظ روش‌های بازاریابی سنتی از ابزارهای جدیدی بر پایه هوش مصنوعی استفاده می‌کند. 

نحوه استفاده شرکت سیلانه‌ سبز از ایده‌های نوین

هلدینگ سیلانه‌ سبز از شرکت‌های معتبر در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و کشور‌های منطقه است. در این شرکت برندهای زیادی مانند دافی، کامان، آمبرلا، کدکس و ... با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شوند. این مجموعه با به کارگیری نسل جوان و نواندیش در  بخش‌های مختلف، از ایده‌های و تقاضای آن‌ها چه در تولید محصولات و چه در بحث تحقیق و توسعه بازار بهره جسته است و بدین ترتیب به نوعی از قشر پویا حمایت خود را نشان داده است.

تاکید مازن حریری و سیلانه‌ سبز برای حمایت از ایده‌های نسل جدید

کمپین‌های هلدینگ سیلانه‌ سبز برای حمایت از ایده‌های نسل جدید

یکی از شعارهای شرکت سیلانه‌ سبز با مدیریت مازن حریری حمایت از ایده‌های نسل جدید است که با روش‌های مختلفی از این ایده‌ها پشتیبانی می‌کند‌‌. این شرکت برای پدید آوردن این ایده‌ها از افراد جوان، متخصص و خلاق در زمینه هوش مصنوعی کمک می‌گیرد. همچنین تمامی روندهای نوین بازاریابی در جهان را زیر نظر دارد تا با معرفی محصول خود با جدید‌ترین ایده‌ها مشتریان را شگفت‌زده کند.‌ این کمپین‌های زیر حاصل ادغام ایده‌های نسل جوان و هوش مصنوعی است:

تاکید مازن حریری و سیلانه‌ سبز برای حمایت از ایده‌های نسل جدید

کمپین 2+2 کامان

این کمپین به این شکل است که شما با خرید 2 محصول از سری برند کامان و اسکن QRکد از قفسه محصولات، رسید خود را در این صفحه آپلود کنید، ویدئوی دریافتی را استوری کنید و کامان را تگ کنید تا از شرکت 2 محصول دیگر را هدیه بگیرید.

کمپین برند آمبرلا

یکی دیگر از کمپین‌های شرکت سیلانه‌ سبز، کمپین برند آمبرلا است که تصاویر افراد را بنا به میل‌شان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت. برای شرکت در این کمپین باید بارکد روی محصول را در گوشی موبایل اسکن کرده و سپس عکس خود را با محصول محبوب‌ در پلتفرم آپلود کرده تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

تاکید مازن حریری و سیلانه‌ سبز برای حمایت از ایده‌های نسل جدید

کمپین روز پدر

از دیگر کمپین‌های بسیار محبوب شرکت سیلانه‌ سبز کمپین روز پدر است. برای شرکت در این کمپین باید سوالاتی راجع به شخصیت پدر را پاسخ دهید و یک عکس از پدرتان را در اپلیکیشن آپلود کنید. هوش مصنوعی با توجه به شخصیت پدرتان تصاویر جدیدی از او خلق می‌‌کند. این کمپین جذابیت بسیاری داشت و افراد زیادی از آن استقبال کردند.

از دیگر وجه حمایتی هلدینگ سیلانه سبز، امضای تفاهم نامه مازن حریری به عنوان مدیرعامل و پرفسور حسین وظیفه‌دوست به عنوان رییس انجمن علمی بازاریابی بود. این همکاری مبنی بر مشارکت دانشجویان و دانشگاه‌ها در زمینه مدیریت و بازاریابی برای خلق ایده‌ها و روش‌های نوین در سازوکار معرفی و بازاریابی محصولات اجرا خواهد شد.

در طی این تفاهم نامه هم از دانشجویان فعال در این زمینه حمایت می‌شود تا ایده‌های خود را پیاده سازی کنند و هم این که با اجرای پایان نامه های خود امکان کسب تجربه در محیط واقعی کار را دارند و می توانند به عنوان همکار رسمی در هلدینگ مشغول به کار شوند.

چشم انداز استفاده از ایده‌های جدید در هلدینگ سیلانه‌ سبز

استخدام نیروی تازه نفس با ایده‌های جدید و شناخت نسبی نسل جدید مخاطبان باعث رشد و شکوفایی بسیاری از کسب و کارها شده است. علاوه بر این آگاهی از قابلیت‌های افراد در تیم‌های مختلف و ایجاد محیط و فضای مناسب برای رشد و توسعه آن‌ها در هلدینگ سیلانه سبز باعث بالا رفتن ظرفیت و بهروری کارکنان شده است. ابداع روش‌های جدید برای جذب هر چه بیشتر مشتریان هم از دستاوردهای حمایت هلدینگ سیلانه سبز از نسل جدید است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج