adexo3
۱۴۲۱۹۱۶
۸۸۷
۸۸۷
پ

گلایه‌های صریح خاتمی از برخورد سخت گشت ارشاد با زنان

رئیس دولت اصلاحات با بیان این که اکنون در دانشگاه های معتبر سراسر دنیا علیه جنایت اسرائیل در غزه، تظاهرات گسترده ای در حال انجام است، گفت: ولی در داخل ایران چنین صحنه هایی را شاهد نیستیم؛ چرا که آنقدر در داخل ایران بد عمل شده است که دیگر این اتفاقات روی مردم ناراضی به ویژه نسل جوان و روشنفکران تأثیری ندارد.

خبرآنلاین: حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات که در جمع مشاوران خود سخن می گفت، تاکید کرد: انتظار این بود که جمهوری اسلامی که از فرصت موفقیت نسبی در درگیری با اسرائیل برای ایران ایجاد شده و مورد تأیید بسیاری از جریانات سیاسی و بخش زیادی از مردم قرار گرفته است، در حل مشکلات خود در حوزه سیاست خارجی و نیز داخلی استفاده کند و آن را مبنایی برای وحدت ملی در داخل کشور و ارتباطات منطقی با جهان قرار دهد، ولی متأسفانه خلاف این رخ می دهد و برای جوانان منتقد و معترض احکام سنگین حتی اعدام صادر می شود و یا با زنان و دختران جوان در خیابانها، دانشگاه ها، ورزشگاه ها و سایر مکان ها به بهانه بی حجابی برخورد سخت صورت می گیرد و برای کسبه و نهادهای رسمی و غیر رسمی دردسر درست می شود و از ایران چهره ای خشن به نمایش گذاشته می شود.

گلایه‌های صریح خاتمی از برخورد سخت گشت ارشاد با زنان

سیدمحمد خاتمی با بیان این که اینک کشور با تهدیدهای جدی و چالش ها و بحران هایی روبروست، مهمترین تهدید را وضع زندگی مردم و ناامیدی از آینده دانست و گفت: حاکمیت با این اقتصاد نابسامان و تورم و گرانی افسارگسیخته و افزایش بی رویه فقر، ... نباید فرصت ها را از دست بدهد و بهتر است این پیروزی را مستمسکی برای ارتباط عزت مندانه با جهان و آشتی ملی در داخل کشور قرار دهد و درصدد رفع نارضایتی های جامعه که اتفاقا در کاهش مشارکت در انتخابات اخیر بروز و ظهور پیدا کرد، باشد. نظام حکمرانی متوجه باشد بسیاری از کسانی که در انتخابات ١١ اسفند رأی ندادند، برانداز نیستند بلکه معتقدند وضعی که دارند قابل تحمل نیست و فقط می خواهند زندگی کنند.

وی با بیان این که اکنون در دانشگاه های معتبر سراسر دنیا علیه جنایت اسرائیل در غزه، تظاهرات گسترده ای در حال انجام است، گفت: ولی در داخل ایران چنین صحنه هایی را شاهد نیستیم؛ چرا که آنقدر در داخل ایران بد عمل شده است که دیگر این اتفاقات روی مردم ناراضی به ویژه نسل جوان و روشنفکران تأثیری ندارد.
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج