۱۴۲۰۸۲۳
۶۵۱
۶۵۱
پ

رپورتاژ آگهی

با این کارها، شخصیت لاکچری محسوب می شوید

یکی از مهم ترین سؤالات موجود در ذهن افراد این است که چگونه و با چه اقداماتی می توانیم یک شخصیت لاکچری و باکلاس داشته باشیم؟

این سؤال در انجام کارهای بسیاری نهفته است که با انجام هر یک از آن ها می توانید گامی مهم و مؤثر در جهت تقویت شخصیت خود بردارید؛ اما در این میان برخی از اقدامات وجود دارند که می توانند شما را در زمانی کوتاه به این هدف، یعنی شخصیت لاکچری نزدیک کنند. کرایه ماشین های لوکس در سفر خارجی، استفاده از برندهای پوشاک لوکس، سفرهای خارجی گران قیمت و... انواع اقداماتی هستند که بر شخصیت شما تأثیرات چشمگیری می گذارند.

با این کارها، شخصیت لاکچری محسوب می شوید

کرایه ماشین لوکس در سفر خارجی

یکی از اقداماتی که افراد لاکچری از آن پیروی می کنند و باعث می شود تا شخصیت شما لاکچری جلوه نماید، کرایه ماشین لوکس در سفر خارجی به حساب می آید. ماشین های لوکس بسیاری در کشورهای مختلف ارائه می شوند که می توانید از بیمه کامل، تحویل رایگان در فرودگاه، بدون محدودیت کیلومتر و... از آن ها بهره ببرید. این ماشین های لوکس از کمپانی های بزرگ خودروسازی دنیا نظیر مزدا، شورلت، بنز، بی ام و و... هستند که متناسب با مبلغ پرداختی می توانید هر یک را انتخاب نمایید.

استفاده از هواپیماهای لوکس مثل هواپیمایی امارات

استفاده از هواپیماهای لوکس مثل هواپیمایی امارات که تجهیزات و خدمات بی نظیری را به شما ارائه می دهند، می تواند گامی مهم در شخصیت لاکچری شما باشد. در این نوع هواپیماها می توانید از خدماتی نظیر دوش و خدمات اسپا، سفارش غذا در هر زمان، بهره بردن از انواع سرگرمی، استفاده از بار و... بهره مند شوید. این هواپیماها کیفیت بسیار بالایی دارند و زمان در آن همانند برق و باد می گذرد. در کابین فرست کلاس هواپیماهای لوکس، سوئیت موجود کاملاً شخصی بوده و حریم شخصی بسیار بی نظیری برقرار است. رستوران و کافه نیز در هواپیماهای موجود برقرار است تا بتوانید انواع تنقلات، دسر، نوشیدنی گرم و سرد و... را میل نمایید.

با این کارها، شخصیت لاکچری محسوب می شوید

استفاده از برندهای آرایشی بهداشتی لوکس

علاوه بر اینکه با برندهای آرایشی بهداشتی بااصالت می توانید جانی دوباره به پوست خود ببخشید، می توانید شخصیتی لاکچری داشته باشید. برندهای مطرح بی شماری در دنیا وجود دارند که از تجهیزات بی نظیری بهره برده اند و شما را در داشتن پوستی بی نظیر، شاداب و شفاف یاری می دهند. در تمامی محصولات ارائه شده از انواع ویتامین، انواع عصاره های گیاهی، اسید هیالورونیک و... بهره می برند و معمولاً بدون تست حیوانی اقدام به تولید محصولات خود می نمایند. افراد متخصص بسیاری در تولید محصولات این برندهای لوکس خدمت رسانی می کنند تا هیچ عارضه ای برای مصرف کننده ایجاد نگردد. مجموعه های بسیاری در ایران فعالیت می کنند و بهترین برندهای آرایشی بهداشتی را عرضه می نمایند. از بهترین و باکیفیت ترین برندهای آرایشی بهداشتی موجود در دنیا می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • برند شارلوت تیلبری
  • برند مک MAC
  • برند ایو سن لوران YSL
  • برند تام فورد Tom Ford
  • هدی بیوتی HudaBeauty
  • برند نارس Nars
  • برند چنل Chanel
  • برند دیور Dior
  • برند استی لادر Estee Lauder
  • برند گرلن Guerlain
  • برند شیگلم sheglam
  • برند بنفیت Benefit
  • برند دبالم TheBalm
  • برند آناستازیا anastasia
  • برند نیکس NYX

با این کارها، شخصیت لاکچری محسوب می شوید

سفرهای خارجی گران قیمت

علاوه بر هواپیماهای لوکس موجود می توانید با کشتی کروز نیز به سفر بپردازید که همین موضوع می تواند مهر تأییدی بر شخصیت لاکچری شما باشد. در ابتدای امر باید کشورهای گران قیمت دنیا را برای سفر بشناسید و سپس از تفریحات لاکچری موجود بهره ببرید. سوئیس گران ترین کشور در دنیا برای گردش به حساب می آید که می تواند مقصدی اعجاب انگیز برای شما باشد. انگلستان، فرانسه، نروژ، ایتالیا، سوئد و... همگی می توانند مقاصدی بسیار لوکس باشند که علاوه بر جاذبه های دیدنی بسیار عالی می توانند سفری گران قیمت برای شما به حساب آیند. در این میان اگر تمایل دارید تا در این سفرهای بی نظیر به تفریحات اعیانی بپردازید می توانید کشتی کروز را انتخاب کنید. در ادامه به چندین کشتی کروز ارزشمند و تجملاتی اشاره می کنیم.

طلوع خورشید (the Rising Sun)

ارزش کشتی کروز طلوع خورشید ارزشی معادل با 200 میلیون دلار دارد که می تواند تیری خلاص برای سفری لاکچری و در ادامه شخصیت والای شما باشد. طول تقریبی این کشتی حدود 138 متر به حساب می آید که یازدهمین کشتی بزرگ در دنیا است. در این کشتی می توانید از 82 اتاق در 5 طبقه جداگانه استفاده کنید. وجود زمین بسکتبال روی عرشه، برپایی کنسرت های باکیفیت، چندین رستوران و بار، سالن سینما و... از مهم ترین قابلیت های کشتی طول خورشید به حساب می آید.

هفت دریا (Seven Seas)

کشتی هفت دریا با 7 سوئیت مجلل تنها ظرفیت پذیرایی از 12 میهمان را دارد. کابین ویژه موجود در این کشتی برای مالک کشتی و کارگردان نامی هالیوود، استیون اسپیلبرگ است. در این کشتی کروز اعجاب انگیز می توانید از امکاناتی نظیر باند فرود هلیکوپتر، سینما، سالن ژیمناستیک، استخر وسیع و... بهره ببرید.

با این کارها، شخصیت لاکچری محسوب می شوید

استفاده از برندهای پوشاک لوکس

اگر تمایل به لاکچری بودن شخصیت خود دارید و باعث درخشش خود در هر محفل و جمعی باشید، بدون شک پوشاک بهترین گزینه برای نمایان ساختن این موضوع است. برندهای بسیار لوکس و مجللی در دنیا فعالیت می کنند و بهترین و زیباترین لباس ها را تولید و عرضه می کنند. بدون شک کیفیت پوشاک عرضه شده از هر یک از این برندها بی همتا است و می توانید در کنار زیبایی از کیفیت نیز بهره ببرید. صدرنشین های پوشاک گران قیمت لوکس در دنیا به شرح زیر است:

  • برند گوچی (Gucci)
  • هرمس (Hermes dress)
  • دیور (Dior)
  • لویی ویتون (louis vuitton dress)
  • پرادا (Prada)
  • ورساچه (Versace clothes)
  • آرمانی (Armani clothes)

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج