adexo3
۱۴۲۰۶۱۲
۳۷۸
۳۷۸
پ

سارق سابقه‌دار خودرو در این منطقه تهران دستگیر شد

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

خبرگزاری برنا: سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سارق سابقه‌دار خودرو در این منطقه تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین مافی سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو خبر سرقت یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در محدوده خیابان ستارخان تهران ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های محل و تحقیق و بررسی فنی پلیسی سارق که یک نفر خانم بوده شناسایی شده و مشخصات وی و خودرو سرقتی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد.

سرهنگ مافی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه پانزدهم اردیبهشت ماه خودرو سرقتی در خیابان بهبودی تهران مشاهده شد و عوامل کلانتری جهت دستگیری سریعا وارد عمل شده که سارق با رویت ماموران متواری شد و پس از تعقیب و گریز و طی مسافت کوتاهی با اجرای طرح مهار این متهم که خانمی ۵۲ ساله بود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت در ابتدا به عنوان مشتری به آرایشگاه‌های زنانه نیز مراجعه می‌کرده و از غفلت بانوان حاضر در آرایشگاه سوء استفاده و اموال آنها را سرقت می‌کرده است و سپس با استفاده از سوئیچ خودرو که در اختیار داشته خودروها را به سرقت می‌برده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به همراه جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ و کشف جرایم احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد در تمامی اماکن عمومی و خصوصی حتماً لوازم و وسایل خود را در جایی امن قرار داده و در اختیار افرادی که به آنها اطمینان ندارند خودداری کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج